مسئول تایید شرعی سپاه پاسداران در رشت:
مسئول تایید شرعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی در راستای رفع مشکلات کشور گفت: عمل صالح و پیروی از ولایت‌فقیه شرط پیروزی بر دشمن است.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۳۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان اظهار داشت: امروز جوامع غربی در حوزه اخلاق به بن‌بست رسیده‌اند.

مسئول تایید شرعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسلح بودن دانش‌آموزان و ارتکاب قتل توسط آن‌ها را نمونه‌ای انحطاط جوامع غربی دانست و گفت: چنین مسائل نشان می‌دهد که علم بدون ایمان نمی‌تواند انسان را سعادتمند کند.

محمدی با اشاره به بی بصیرتی برخی از اصحاب اسلام در طول تاریخ تصریح کرد: کسانی که می‌گویند باید زمین را از فساد و ظلم پر کنیم تا امام زمان (عج) ظهور کند، افرادی متحجر هستند که شعور دینی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه علم عامل حیات بخشیدن به اسلام است ابراز داشت: با ارزش‌ترین جوامع بشری، جوامعی هستند که از علم و دانش بیشتری برخوردار باشند.

مسئول تایید شرعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه علم و دانش در دین مبین اسلام تصریح کرد: بنا به فرمود: ه پیامبراکرم (ص)، عالمی که دیگران از علم او استفاده کنند از هفتاد هزار عابد باارزش‌تر است و شهید مطهری نمونه بارز این روایت است.

محمدی با اعلام اینکه هیچ مکتبی همانند دین اسلام بر لزوم کسب علم تاکید نکرده است اظهار داشت: بنا به نظر دین اسلام، علم و ایمان باید در کنار یکدیگر باشند تا راهگشای بشر شوند.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید در طول زندگی از علم و ایمان بهره‌مند شود گفت: بنا به روایات متعدد، کسانی می‌تواند در زمین خلیفه الهی باشند که از ایمان و علم به طور همزمان استفاده کنند.

مسئول تایید شرعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهره‌مندی از اسلام و قرآن را اصلی‌ترین دلیل برپایی انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز آمریکا آخرین نفس‌های خود را در دشمنی با جمهوری اسلامی می‌زند.

محمدی ضمن تشریح علل دشمنی کشور‌های استکباری با جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: کشور‌های استکباری در تلاش هستند تا با اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی، مردم را از نظام، انقلاب و رهبری دور کنند.

وی با اشاره به حضور فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح در مناطق سیل‌زده و خدمت‌رسانی به مردم تصریح کرد: دشمن در تلاش بود تا وجهه سپاه را تخریب کند، اما خدمت‌رسانی صادقانه سپاه به مردم سبب افزایش محبوبیت این نهاد انقلابی شد.

مسئول تایید شرعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی در راستای رفع مشکلات کشور افزود: عمل صالح و پیروی از ولایت‌فقیه شرط پیروزی بر دشمن است.
 
در حاشیه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدی لوح اهدایی حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین را به منظور حمایت های همه جانبه از دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه به سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان تقدیم کرد. 

در پایان این مراسم از کارکنان برگزیده حوزه عقیدتی سیاسی و مسئولان حمایت کننده از این امر تقدیر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات