خبرهای داغ:
فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: جمهوری اسلامی برای رسیدن به هدف غایی خود آماده‌ی مقابله با دنیای استکبار است، بدخواهان نظام بدانند که شعار جمعیت عظیم ۳۰ هزار نفری در ارتفاعات بازی دراز، مبارزه با «ظلم و آزادی خواهی» است.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۳۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) روز جمعه در همایش صعود سراسری 30 هزار نفری بسیجیان به ارتفاعات بازی دراز سرپل ذهاب، اظهار داشت: در این مکان مقدس حضور پیدا کردیم تا با شهدا عهد و پیمان ببندیم که گام دوم انقلاب را به مقصد نهایی و غایی خود برسانیم.

وی افزود: مقصد نهایی انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن اسلامی است؛ انقلاب اسلامی بدون شک به تمدن سازی خواهد رسید و این را همه‌ی دنیا متوجه خواهند شد.

سردار فضلی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با این آرمان و اندیشه نمونه مشابهی نداشته و نخواهد داشت گفت: انقلاب ما انقلاب انسان ساز است؛ تربیت نیروهای آزادیخواه و غیور همچون شیرودی، موحدی دانش، وزوایی و جعفری نمونه‌ای از این آرمان خواهی است که در جریان آزادسازی ارتفاعات بازی دراز رشادت ها به خرج دادند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به حرکت با برکت راهیان نور اظهار داشت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند راهیان نور یک فناوری است و باید این حرکت عظیم فرهنگی را گسترش داد، در حقیقت راهیان نور محل تجمع نیروهای متعهد و انقلابی است و و بی تردید مسیر تمدن سازی به همت نیروی جوان انقلابی، طراحی و عملی می‌شود.

وی در ادامه گفت: به مدد الهی در گام دوم انقلاب خبرهای خرسند کننده‌ای به گوش جهانیان خواهیم رساند، جمهوری اسلامی برای رسیدن به هدف غایی خود آماده‌ی مقابله با دنیای استکبار است، بدخواهان نظام بدانند که شعار جمعیت عظیم 30 هزار نفری در ارتفاعات بازی دراز، مبارزه با ظلم و آزادی خواهی است.

ارسال نظرات