خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: کرمانشاه استان ضعیفی است و نیازمند توجه ویژه کمیته امداد است.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۷۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در نشست با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) توانایی‌های خوبی برای اعطای وام‌های اشتغال زا، ساخت منازل و دیگر امور عمرانی دارد و این استان با توجه به شرایط سختی که دارد نیازمند توجه بیشتر است.

وی گفت: یکی از درخواست‌ها از کمیته امداد مشارکت در ساخت زائر سرا جهت اقشار ضعیف استان کرمانشاه می‌باشد که ساخت این زائر سرا می‌تواند دل بسیاری از مشتاقان زیارت امام رضا (ع) را که توانایی مالی اندکی دارند را شاد کند.

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این نشست گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) پس از زلزله کرمانشاه برنامه ساخت ۵۴۰۰ واحد از منازل زلزله زدگان را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: سال گذشته بیش از ۵ هزار واحد تحویل مدد جویان قرار گرفت و امروز نیز ۱۲۲ واحد دیگر به بهره برداری خواهد رسید و مابقی منازل نیز به زودی تکمیل خواهد شد.

فتاح گفت: مردم استان کرمانشاه مردمی بزرگوار و صبور می‌باشند و با وجود همه مشکلات خود تاکنون ۶ میلیارد تومان به سیل زدگان کشور کمک کرده‌اند و نکته تأثیر گذار آنکه بخش قابل توجهی از این کمک‌ها از بخش‌های زلزله زده استان کرمانشاه یعنی سرپل ذهاب، ازگله و ثلاث باباجانی است.

وی در ادامه اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه در سال گذشته ۷۲ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کرده‌اند که در شرایط سخت پارسال نشان از بزرگی این مردم دارد.

ارسال نظرات