فرمانده سپاه ناحیه سنندج به مناسبت روز معلم به دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج رفت و روز و هفته معلم را به تمامی فرهنگیان ناحیه یک سنندج تبریک گفت
کد خبر: ۹۱۳۴۸۸۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه ناحیه سنندج به همراه رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با حضور در دفتر کار مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج روز و هفته معلم را به تمامی فرهنگیان ناحیه یک سنندج تبریک گفتند.

حسن عسکری در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید معلم استاد مطهری و شهدای فرهنگی و تبریک پیشاپیش هفته بزرگداشت مقام معلم، اظهار کرد: مجموعه تلاش‌هایی که توسط فرهنگیان و معلمان در سیستم آموزش و پرورش صورت می‌گیرد جهادی مقدس در سنگر علم و تربیت است و تقدیر و تجلیل از فرهنگیان یک وظیفه همگانی است؛ و با اشاره به حضور پر شور معلمان در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت:دوران طلایی دفاع مقدس مهمترین عرصه حضور معلمان در عرصه انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با تاکید براینکه روحیه بسیجی سرلوحه امور خصوصا در بین دانش آموزان و فرهنگیان باشد گفت:: انشاالله رسالت خود را در جهت کادر سازی و تربیت نیرو‌های جوان انقلابی بین دانش آموزان بخوبی انجام دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه افزود:معلم با کار خود مروج روشنایی و دانایی در کشور است و همگی باید بکوشیم تکریم مقام والای معلمان را در جامعه نهادینه کنیم.

عسکری هدف از حضور در دفتر مدیر ناحیه را گرامیداشت هفته معلم و تشکر از زحمات مجموعه آموزش و پرورش بیان کرد و با اهداء لوح تقدیری این روز را به جامعه فرهنگیان استان خصوصا آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج تبریک گفت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در این دیدار ضمن تشکر از حضور فرمانده سپاه ناحیه سنندج به مناسبت روز معلم گفت: سپاه یک نهاد مقدس برگرفته از دل مردم است، که توانسته است خدمات ارزشمندی را در رابطه با صیانت وحفاظت از ارزش‌های اسلامی واندیشه‌های بلند امام راحل وشهدای گرانقدر انجام دهد.

حسینی اظهارداشت: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش بر آن است تا با کل توان برای تربیت و آموزش آینده سازان کشورمان سنگ تمام بگذارد.

وی ادامه داد: ما انجام کار فرهنگی را هدف اصلی خودمان میدانیم و در این راستا با تعامل خوب و ارتباط تنگاتنگ این دو نهاد برای پیشرفت و تقویت بعد دینی و ایمانی نسل جوان و نوجوان تلاش خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات