امام جمعه توکهور و هشتبندی:

جامعه نیازمند هویت سازی فرهنگی است/ در برنامه ریزی ها گرفتار سند ۲۰۳۰ نشویم

امام جمعه توکهور و هشتبندی هویت سازی فرهنگی کار بزرگ معلمان در جامعه عنوان کرد و گفت:مواظب باشیم در برنامه ریزی ها گرفتار سند 2030 نشویم.
کد خبر: ۹۱۳۴۸۹۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه توکهور و هشتبندی در جمع فرهنگیان این منطقه،هویت سازی فرهنگی کار بزرگ معلمان در جامعه عنوان کرد و گفت: جامعه امروز نیازمند اصلاح سبک زندگی است.

حجت الاسلام بارانی حضور تکلیف مدارانه در میدان علم کار بزرگ شهید مطهری عنوان کرد و افزود:تقارن روز معلم و شهادت استاد مطهری نشانه جایگاه والای علم و معلم است و کسانی که فهم دقیق از جایگاه شهادت در فرهنگ دینی دارند متوجه این مساله می شوند.
وی با تاکید بر اینکه از مدیران مومن و انقلابی در مدارس استفاده بشود اظهار داشت: نظارت دقیق و مستمر بر حفظ ویژگی های ایمان و انقلابی در جامعه بزرگ فرهنگیان انجام بشود،فرهنگیان توکهور_هشتبندی در ایمان و تعهد و دلسوزی نمونه هستند.
امام جمعه توکهور و هشتبندی با تاکید بر این مطلب که اسناد غربی فرهنگ وهویت نسل جدید را نشانه گرفته است،گفت: باید در برنامه ریزی ها توجه بشود که ناخواسته به دام سند ۲۰۳۰ نیافتیم، مدرسه باید محیطی بانشاط باشد و این امر در گرو فعالیت های علمی و پژوهشی عالمانه و خردمندانه است.
وی،مطالعه و کار علمی و عملیاتی بر روی سند تحول آمورش و پرورش یک ضرورت دانست و اضافه کرد: نباید اجازه داد اندک افراد زاویه دار با دین و انقلاب به ابرو و کرامت جامعه فرهیخته و مومن و انقلابی فرهنگیان لطمه بزنند.
بارانی بر معیشت فرهنگیان و استقلال آموزش و پرورش منطقه توکهور و هشتبندی بعنوان یک مطالبه اساسی مورد تاکید قرار داد و گفت: مسئولان امر باید به آن توجه بکنند امیدوارم فرهنگیان متعهد و انقلابی توکهور_هشتبندی برای ترویج ؛تقویت و حمایت از اجرای سند تحول پیش قدم باشند.

ارسال نظرات