سید ساجد یعقوبی
به مناسبت گرامیداشت هفته معلم برگزار شد:
مراسم تجلیل از فرهنگیان بسیجی و ایثارگر شهرستان پارس آباد با حضور فرمانده سپاه و مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه درحسینیه سپاه ناحیه پارس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۹۶۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

مراسم تکریم و تجلیل از فرهنگیان بسیجی در شهرستان پارس آباد

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسین نوری در این مراسم به اهمیت و جایگاه و مقام معلم در اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر عظیم الشان اسلام بزرگترین معلم بشریت است.

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) همواره کسانی که در راه گسترش اسلام پیر شده اند ، امام عادل و معلم خیر را گرامی داشته اند.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد افزود: معلمان می بایست از این الگوی حسنه در جهت تربیت دانش آموزان این مرز و بوم بهره گرفت چرا که سیره گهر بار پیامبر بهترین راهنما بوده و هست.

سرهنگ نوری با یادآوری اینکه دنیای امروز تشنه این الگوی حسنه است؛ عنوان کرد: امروز ما در یک موقعیتی قرار داریم که هیچ تفکری مانند دین سعادت انسان را تضمین نمی کند و انسان را به مرتبه اعلا نمی رساند. وامنیت عمومی ، سیاسی و وقار ملی هر جامعه دستاورد سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش است.

وی گفت: احترام به معلم مانند احترام به مقام پدر و مادر است و باید با برپایی برنامه های مختلف ارزش گذاری به شان و منزلت معلم را در کشور نهادینه کنیم.

سرهنگ نوری افزود: معلم به لحاظ اینکه با جان و اعتقادات دانش آموزان سروکار دارد در پیشگاه پروردگار از جایگاه رفیعی برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: معلم برای اینکه بتواند به مسئولیت خویش در جهت آگاهی ، تعلیم ، تربیت ، پرورش و هدایت دانش آموزان عمل کند باید خدامحوری را سرلوحه کار خویش قرار دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت پارس آباد ازمسئولین ادارات ودستگاه های اجرایی بجز آموزش و پرورش هفته معلم را آنطوریکه انتظار میرفت تکریم نکردند و نسبت به گرامیداشت این هفته فعالیتی در خور و شان مقام معلم از خود نشان ندادندانتقاد کرد.

در پایان مراسم از معلماننمونه بسبجی با اهدای لوح و هدیه تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات