خبرهای داغ:
افتتاح شد:

دفتر استاندارد سازی در دانشگاه پیام نور قزوین

دفتر استاندارد سازی در دانشگاه پیام نور قزوین همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۸۶۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در این مراسم رضا رسولی شربیانی رییس دانشگاه و سیروس صارمی، مدیر کل استاندارد استان، معاونین و کارشناسان اداره استاندارد قزوین و اعضاء هیات علمی دانشگاه پیام نور قزوین حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، مدیر کل استاندارد قزوین ضمن ارائه گزارش از وظایف و اهداف سازمان گفت: براساس مصوبه یکصد و هفتمین جلسه شورای عالی استاندارد و ابلاغیه معاون رییس جمهور مبنی بر ایجاد دفاتر استاندارد سازی در دانشگاه ها، در راستای برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه، دفاتر استاندارد سازی در استان به منظور ارتباط هرچه بیشتر با اساتید و دانشجویان و ایجاد پل ارتباطی، افتتاح می شود.

صارمی هدف اصلی ایجاد این دفاتر را ارتقاء سطح آگاهی اعضاء هیات علمی دانشگاه ها و دانش آموختگان جامعه نسبت به استاندارد و استاندارد سازی دانست و افزود: امید است بتوان از مشارکت اساتید و دانشجویان در تدوین استانداردهای ملی و بین المللی استفاده کنیم .

رییس دانشگاه پیام نور قزوین نیز ضمن اشاره به نتایج موثر این همکاری، اظهارداشت: با توجه به پتانسیل خوب در دانشگاههای پیام نور استان، قطعا تعامل سازنده بین دستگاه های اجرایی بویژه سازمان استاندارد منجر به افزاایش سطح کیفیت کالا و خدمات می شود.
رسولی شربیانی افزود : افتتاح دفاتر استاندارد سازی را در دانشگاههای پیام نور شهرستان ها، بویژه شهرستان تاکستان پیشنهاد می کنیم تا در جهت بهبود کیفیت محصولات کشاورزی نیز گام برداریم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها