خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی گفت: جوانان باید چندین بار بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کنید و هر کسی به فراخور مسئولیت خود آن را به کار گرفته و به آن عمل کند.
کد خبر: ۹۱۳۵۸۹۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج نشست سیاسی ( تبیین گام دوم انقلاب )با حضور حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الامر(عج) و دانشجویان بسیجی دانشگاه کار الوند برگزار گردید.


در این نشست حجت الاسلام‌ معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، دانشجویان جوان و ارزشی را به خودسازی و کارآمدی در راستای نیاز های انقلاب و نظام تشویق کرد.


معبودی با یادآوری بیان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به شما جوانان حاضر در عرصه جامعه بسیار امیدوار می باشد و آینده ما با وجود جوانان مومن انقلابی بسیار روشن است به شرط آنکه همه ما با دل و جان در امورات حاضر باشیم و مسئولیت های واگذار شده را به خوبی انجام دهیم.


این مسوول ابراز کرد: بر خلاف تزریق نا امیدی به جامعه و تلاش دشمن برای ایجاد یاس بین افراد جامعه ما رهبر انقلاب بارها در بیانات متعددی یادآور شده اند که ما به سمت پیشرفت حرکت می کنیم و ان شا الله در راهی که قدم برداشته ایم آینده ای روشن در انتظار ما می باشد.


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در پایان نیز توصیه فراوان بر خواندن بیانیه گام دوم انقلاب نموده و خاطرنشان کرد: شما جوانان باید چندین بار این بیانیه را مطالعه کنید و هر کسی به فراخور مسئولیت خود آن را به کار گرفته و به آن عمل کند.


9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها