خبرهای داغ:
به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: 2500 زائر قزوینی در سالروز ارتحال امام خمینی(ره)به مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۱۳۵۹۳۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه هماهنگی گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار گردید.

در این جلسه سرهنگ والدی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: روشنگری های پیامبر گونه امام خمینی(ره) سبب شد ملت غیور ایران در برابر ظلم و طاغوت زمان به پا خیزند و در برابر حکومتی که سر سپرده غرب بود و اولویت خود را خواست و نذر استکبار قرار داده بود بایستند.

وی ادامه داد : نظرات و راهبردهایی که ایشان به کار بستند و حکومتی که در ایران به پا کردن نزدیک ترین نوع حکومت به زمامداری اسلامی است و امروز ما افتخار می کنیم که زیر پرچم اسلام هستیم و امیدواریم این انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانیم.

سرهنگ والدی ابراز کرد: هر سال ملت شریف ایران اسلامی به پاس زحمات معمار کبیر انقلاب و به منظور تجدید بیعت با آرمان های بلند ایشان و رهبر معظم انقلاب در روز 14 خرداد روانه مرقد مطهر امام خمینی(ره)ایشان می شوند که مردم انقلابی قزوین نیز از این دایره مستثنی نیستند.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) گفت: به منظور تسهیل در امر رفت و آمد مردم به مرقد مطهر بنیانگزار نظام جمهوری اسلامی ایران سپاه قزوین در نظر دارد 2500 زائر را به این گردهمایی بزرگ اعزام نماید.

وی توضیح داد: به همین منظور از 5 خرداد ماه سال جاری ثبت نام عموم مردم و بسیجیان در حوزه ها و پایگاه های مقاومت محلات برای اعزام به مرقد مطهر امام خمینی (ره) انجام می گیرد و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به این پایگاه ها مراجعه نمایند.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها