نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: تقی زاده های معاصر به دنبال تربیت سربازانی برای غرب در مدارس ایران هستند.
کد خبر: ۹۱۳۶۹۳۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳

علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با ابراز تاسف از نبود عزم و اراده جدی برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: هفت سالی می شود که مسئولان برای اجرای سند تحول امروز و فردا می کنند و حتی عده‌ای نیز در اجرا و عملیاتی شدن آن کارشکنی می کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اجرای سند 2030 در بخش هایی از کشور افزود: شاهدیم به رغم اینکه هیچ همتی برای اجرای سند تحول نیست، ولی سند 2030 یک شبه در کشور اجرایی می شود؛ ما دیدیم که آقای رئیس جمهور در رسانه ملی به صراحت گفتند که «از هرچه بگذریم از عملیاتی شدن این سند نخواهیم گذشت».

حجت الاسلام سلیمی خروجی اجرای سند 2030 را تربیت افراد نوکر و رعیت برای غرب دانست و بیان داشت: اینها نشان می دهد که عده ای در داخل کشور به دنبال تربیت سربازانی برای غرب و آمریکا هستند، در حقیقت اجراکنندگان این سند مانند تقی زاده ها می خواهند کشور را تحقیر کنند.

وی با اشاره به گلایه های مکرر مقام معظم رهبری در مورد اجراشدن این سند در کشور عنوان کرد: در واقع این افراد می خواهند همه چیز از محتوا تا ظاهر را در کشور غربی کنند و این خیانت به کشور است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس حامیان سند استعماری 2030 را فریب خوردگان غرب دانست و تصریح کرد: تقی زاده های معاصر به دنبال اجرایی و عملیاتی شدن سند 2030 هستند و اینها با این سند می خواهند برای دشمن نیرو در داخل تربیت کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات