مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:بیش از 500 منزل در مناطق سیل زده سیستان با همت جهادگران در قالب طرح جهاد همبستگی ملی مرمت و ساخته می شود.
کد خبر: ۹۱۳۶۹۷۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: بیش از ۵۰۰ منزل در مناطق سیل زده سیستان با همت جهادگران در قالب طرح جهاد همبستگی ملی مرمت و ساخته می‌شود.
 
وی افزود: این طرح به منظور مطرح کردن مسجد به عنوان محور کمک به حل مشکلات مردم و نقش آفرینی پایگاههای مقاومت در بسیج مساجد و کمک به سیل زدگان از مساجد آغاز می شود.
 
سرهنگ جعفری بیان کرد: در «صرح جهاد همبستگی ملی» از ظرفیت جهادگران در قالب تکمیل منازل سیل زدگان به منظور پایین آوردن هزینه ها و تسریع در روند ساخت استفاده خواهد شد.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این طرح مردم سراسر کشور با محوریت مساجد در بازسازی و نوسازی و اصناف و بازاریان با تهیه یک کالای اساسی در این طرح مشارکت می کنند.
 
این مسئول تصریح کرد: در استان سیستان و بلوچستان 460 منزل تخریبی و 600 منزل تعمیراتی با پیگیری مردم، ادارات، نهادهال و ارگانها و جهادگران بسیجی با هده حمایت همه جانبه، تعامل و هم افزایی مردم با دستگاههای دولتی و اداری، اجرا خواهد شد.
 
جعفری افزود: سامانه ای بودن طرح به صورت آنلاین یکی از مهم ترین ویژگی های این طرح است که مردم به صورت آنلاین نحوه کم رسانی، مکان موردنظر و اقدامات ساخت  را مشاهده خواهند کرد.
ارسال نظرات