خبرهای داغ:
عبادتی از جنس خدمت به خلق

کمک یک میلیارد ریالی بسیجیان شهرستان قاینات به سیل زدگان

مسئول بسیج سازندگی سپاه قاینات از کمک یک میلیارد ریالی بسیجیان شهرستان قاینات به سیل زدگان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۸۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نیرو‌های بسیج و سپاه در استان های سیل زده در کنار نیروهای امدادی دیگر به محض وقوع سیل در قالب گروه‌های مختلف برای امدادرسانی به هم‌وطنان خود وارد عمل شدند.

این نیرو‌ها که ‏از دقایق اولیه وقوع سیل، امدادرسانی خود را آغاز کرده بودند، با لودر‌ها و ماشین‌های سنگین به مناطق سیل‌زده اعزام شدند و از این ابزار‌ها برای مهار و ایجاد انحراف در مسیر سیل و همچنین تخلیه آب از منازل مسکونی و سایر محوطه‌ها استفاده کردند. 

خدمت رسانی بسیج، سپاه، ارتش و گروه‌های جهادی و امدادی در قالب انتقال مردم مناطق سیل زده، اسکان در نقاط امن و گرم، پشتیبانی غذایی و پوشاک، امداد رسانی بهداشتی و درمانی و آغاز پاکسازی و لایروبی منازل در شهرستان ها ادامه یافت.

گروه‌های جهادی اعزام شده به مناطق حادثه دیده کار ترمیم سیل بند، احداث سیل بند، کمک در تخلیه روستا‌های در معرض خطر، راه اندازی مهد کودک‌ها و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در اردوگاه ها، ایستگاه صلواتی، توزیع غدای گرم و میان وعده، وسایل بهداشتی و ویزیت رایگان بیماران را انجام دادند.

اما گروه های جهادی و بسیجیان به طور خودجوش از خراسان جنوبی نیز خود را برای کمک به مناطق سیل زده رساندند و از هر نوع خدمتی به مردم آن دیار دریغ نکردند.

هم وطنان ما امروز در استانهای سیل زده خانه و کاشانه و وسایل و امکانات زندگی شان را از دست داده اند و چشم  به حمایت های مردم و دولت دوخته اند.

عموم مردم در جای جای خراسان جنوبی نیز در کمک به مردم حادثه دیده برادری خود را اثبات کردند. بسیجیان شهرستان قاین نیز رسم نوع دوستی را به جای آورده اند و حال که موعد ساخت خانه برای سیل زدگان است هر کس در حد وسع و توان خود کمک می کند.

 کمک یک میلیارد ریالی بسیجیان شهرستان قاینات به سیل زدگان

مسئول بسیج سازندگی سپاه قاینات از کمک یک میلیارد ریالی بسیجیان شهرستان قاینات به سیل زدگان خبر داد.

فخیم زاده مسئول بسیج سازندگی سپاه قاینات گفت: بسیجیان شهرستان قاینات یک میلیارد ریال کمک نقدی به همراه 2 کامیون اقلام  مایحتاج زندگی و خوراکی به مناطق سیل زده کمک کردند که از طریق بسیج سازندگی سپاه قاینات به مناطق سیل زده فرستاده شده است.

 کمک 213 میلیون ریالی مردم روستاهای قاین به سیل زدگان

مردم روستاهای روم و پهنایی شهرستان قاین به ترتیب 110 و 80 میلیون ریال به سیل زدگان کشور کمک نقدی و غیرنقدی کردند.

 همچنین مردم روستای گلگنج این شهرستان مبلغ 23 میلیون و 640 هزار ریال از هزینه های روز برات را به سیل زدگان اهدا کردند.

 روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز شماره حساب متمرکز دولتی 5151818086011 نزد بانک سپه و یا کارت بانکی شماره 5892101214485209 برای دریافت کمک‌های مردم عزیز کشورمان ویژه حوادث غیرمترقبه اعلام کرده است.

از عموم هموطنان تقاضا می شود اهدای کمک‌های نقدی خود به سیل زدگان از طریق سپاه و بسیج را صرفاً به شماره حساب و کارت اعلام شده واریز نمایند .

 بسیج و سپاه همچنان پای کار است و تا لحظه آخر دست از خدمت رسانی بر نخواهد داشت و تا مرتفع شدن مشکلات در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها