ملت ایران با کوله باری از تجربیات تاریخی خصوصا تجربیات حاصل از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در صفی واحد در برابر متجاوزان ایستادگی خواهد کرد و هر دشمنی که خیال خام تجاوز را در سر بپروراند پشیمان می‌سازد.
کد خبر: ۹۱۳۷۲۴۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ملت ایران با کوله باری از تجربیات تاریخی خصوصا تجربیات حاصل از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در صفی واحد در برابر متجاوزان ایستادگی خواهد کرد و هر دشمنی که خیال خام تجاوز را در سر بپروراند پشیمان می‌سازد.

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ملت ایران با کوله باری از تجربیات تاریخی خصوصا تجربیات حاصل از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در صفی واحد در برابر متجاوزان ایستادگی خواهد کرد و هر دشمنی که خیال خام تجاوز را در سر بپروراند پشیمان می‌سازد.

وی افزود: رعایت اصل 9 قانون اساسی که به موجب آن آزادی و استقلال و وحدت و تمامیت ارضی کشور از هم تفکیک ناپذیر هستند و حفظ آن برعهده دولت و آحاد ملت بوده، لازم است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: از نهادهای ذیربط امنیتی و قضایی انتظار می رود در این شرایط که استحکام صفوف و تقویت وحدت ملی ضرورتی انکارناپذیر است به بهانه امنیت آزادی های مدنی به ویژه آزادی رسانه ها را محدود نکنند و با رسانه ها برخورد مناسب تری داشته باشند از جمله نشریه صدا که متاسفانه به جای اینکه از طریق هیات نظارت بر مطبوعات به آن تذکر لازم داده شود اقدام به توقیف صریح آن شد.

وی اظهار داشت: ضمن تشکر از مسئولانی که اقدام به موقع در رابطه با مقابله با سیل و پیشگیری از خسارات آن انجام دادند متذکر می شوم مردم برخی از مناطق سیل زده از جمله دشت آزادگان، پلدختر و روستای معمولان کماکان با مشکلات عدیده ناشی از سیل مواجه هستند لذا تقاضا می‌شود مسئولان مردم را تنها نگذارند و اعتبار لازم را برای بازسازی این مناطق تخصیص دهند.

ارسال نظرات