خبرهای داغ:
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۵میلیون و ۴۱ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۵۸ هزار و ۷۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.
کد خبر: ۹۱۳۷۵۵۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۵میلیون و ۴۱ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۸۴۸ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۲۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

سکه تمام‌بهار آزادی ۵میلیون و ۴۱ هزار تومان
سکه‌بهارآزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان
نیم‌سکه بهارآزادی ۲ میلیون و ۸۴۸ هزار تومان
ربع‌سکه یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان
سکه‌گرمی یک میلیون و ۲۵ هزار تومان

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۵۸ هزار و ۷۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت یک میلیون و ۹۸۹ هزار تومان در بازار تهران معامله می‌شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۳.۱ دلار معامله می‌شود.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار ۴۵۸ هزار و ۷۰۰ تومان
قیمت هرگرم‌طلای ۲۴ عیار ۶۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان
قیمت هرمثقال طلا یک میلیون و ۹۸۹ هزار تومان
قیمت‌اونس‌طلا ۱۲۸۳.۱ دلار

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت دلار ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان
قیمت یورو ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان
قیمت درهم ۴ هزار و ۱۱۲ تومان
قیمت پوند انگلیس ۱۹ هزار و ۶۳۹ تومان

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۷۵۰ تومان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها