فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با بیان برخی از سرفصل های بیانیه راهبردی و مهم گام دوم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جوانان مخاطب اصلی این بیانیه هستند اظهار داشت : فرهنگیان عزیز و معلمان گرامی که وظیفه تربیت نسل آینده ساز کشور را برعهده دارند باید دانش اموزان را با اهداف والای این بیانیه آشنا کنند.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۵۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه ، مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان، فرماندهی سپاه زرندیه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرندیه و جمعی از مسئولین و اعضا در اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان زرندیه برگزار شد.
محمدعلی یوسفی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان زرندیه در این جلسه با تقدیر از زحمات برادر پاسدار مهدی منصوری در دوران تصدی فرماندهی حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ، توفیق خدمتگزاری در بسیج را امری مقدس دانست و گفت:دشمنان از اوایل انقلاب تا کنون در صدد ایجاد فتنه و ناامید ساختن مردم ایران اسلامی بودند که با جانفشانی و تلاش های پاسداران و آحاد نیروهای مسلح این فتنه ها و تهدید ها به فرصت مبدل گشت.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان زرندیه با اشاره به ضرورت تدوین و ارتقای فرهنگ بسیجی در میان آحاد مردم عزیز و شریف ایران اسلامی و دانش آموزان تصریح کرد: تفکر بسیجی ریشه در فطرت انسان ها دارد و این تفکر بسیجی و اقدام های جهادی رعشه برتن دشمنان این مرز و بوم انداخته است و همه ما افتخار می کنیم که بسیجی بوده و در این راه حرکت می کنیم.
سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با اشاره محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در ترسیم نقشه راه کشور در سال 98 گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی هر ساله نقشه راهی را برای کشور ترسیم می کند که همه ما مسئولین در هر لباس و رده باید این فرمایشات را دقیق گوش فراداده و بتوانیم آنها را عملی کنیم.
فرمانده سپاه شهرستان زرندیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان برخی از سرفصل های بیانیه راهبردی و مهم گام دوم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جوانان مخاطب اصلی این بیانیه هستند اظهار داشت : فرهنگیان عزیز و معلمان گرامی که وظیفه تربیت نسل آینده ساز کشور را برعهده دارند باید دانش اموزان را با اهداف والای این بیانیه آشنا کرده تا ضمن تحقق اهداف بلند این بیانیه ، جامعه اسلامی هر چه سریع تر در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی قرار گیرد.
روح افزا در پایان از پیگیری ها و زحمات مدیر آموزش و پرورش شهر زرندیه با مجموعه بسیج دانش آموزی تشکر کرده و باتاکید بر لزوم انجام کار عالمانه با رعایت تمامی ابعاد و حیطه های قابل استناد تصریح کرد: ظرفیت های عظیم در جامعه وجود دارد و بنابر تعبیر رهبر انقلاب امسال سال فرصت هاست پس همه باید در راه شناسایی این ظرفیت ها و حرکت در مسیر فعال سازی و بکارگیری این ظرفیت های عظیم تلاش کنیم.

در پایان از برادر پاسدار سعید تیمار به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده (ره) معرفی و از زحمات خالصانه برادر پاسدار مهدی منصوری در این مقام تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات