خبرهای داغ:
سردار عابدین خرّم در دیدار با جمعی از نخبگان استان که به همت سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان ترتیب داده شده بود، اظهارداشت: علم و پژوهش همواره در نگاه رهبر فرزانه انقلاب مورد تاکید بوده و همه باید توجه ویژه ای به ظرفیت نخبگان داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۲۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
از توصیه های فرمانده سپاه عاشورا به نخبگان علمی استان، تا ضرورت حمایت مسئولان از پژوهش های علمی 

به گزارش بسیج علمی خبرگزاری بسیج  از استان آذربایجان شرقی، سردار عابدین خرّم در دیدار با جمعی از نخبگان استان که به همت سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان ترتیب داده شده بود، اظهارداشت: علم و پژوهش همواره در نگاه رهبر فرزانه انقلاب مورد تاکید بوده و همه باید توجه ویژه ای به ظرفیت نخبگان داشته باشند.

وی بعد از استماع انتقادات و پیشنهادات نخبگان، ابراز داشت: جهاد فقط نظامی نیست، جهاد علمی و فکری نیز باید در کشور نهادینه شود.

 فرمانده سپاه عاشورا با انتقاد از انجام موازی کاری در کارهای پژوهشی، خاطرنشان ساخت: بخشی از صنایع ما در استان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که برای حل این مشکلات باید اول مدیریت ها اصلاح شود.

 وی همچنین به معاهده برجام و تعهدات طرفین پرداخت و اذعان داشت: دشمن در مقابل ما موانع متعددی ایجاد کرده و روی انفعال برخی مسئولان نیز حساب باز کرده است که تنها با اعتقاد راسخ می توانیم از این موانع عبور کنیم.

 سردار خرم، با اشاره به توفیقات جبهه مقاومت و تضعیف روز به روز رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: تا دیروز رژیم صهیونیستی در باریکه غزه هر کاری میخواست انجام میداد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ۴۸ ساعت نمی تواند دوام بیاورد.

 افتتاح مجمع خیرین علم و فناوری، به همت سازمان بسیج علمی استان

همچنین در این دیدار سرهنگ نادر ارسلانی مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان از تاسیس اولین مجمع خیرین علم و فناوری در سطح کشور به همت سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان خبر داد.

 مهندس خرّم دبیر مجمع خیرین علم و فن آوری استان گفت: باید از ظرفیت چهره های اقتصادی استان در راستای حمایت از پژوهش های علمی استفاده شود.

 پرفسور رستمی، ریاست خانه نخبگان سازمان بسیج علمی استان نیز با تاکید بر این که باید علم و صنعت ما پولساز باشند، افزود: پردیس شرکت های دانش بنیان را در استان ایجاد میکنیم.

 وی ادامه داد: شورای نخبگان بنا دارد از طرح های دانش بنیان حمایت کند.شورای نخبگان به دنبال تقویت اعتماد در بین جوانان و پژوهشگران علمی است. آینده این کشور آینده روشنی است.

 دکتر خجسته قمری مسئول کارگروه عمران این سازمان، خاطرنشان ساخت: پژوهش های انجام شده در حوادثی مانند سیل و زلزله معمولا از سوی مدیران حمایت نمی شود.

 مهندس آقازاده مسئول کارگروه مهندسی پزشکی سازمان بسیج علمی استان، گفت: اساتید و نخبگان ما در حوزه فن آوری های نوین سرآمد هستند، اما حمایت ها تاکنون نمود عملی نداشته است.

 دکتر رازقی مسئول کارگرده زیست فناوری سازمان بسیج علمی استان نیز تصریح کرد: باید در پروژه های علمی، نیاز محور عمل کنیم

ارسال نظرات