آمریکا قادر به ضربه زدن به نظام ما نیست

حجت الاسلام و المسلمین دانشی با اشاره به اینکه تمامی کارشناسان معتقدند آمریکا قادر به جنگ نظامی و ضربه زدن به نظام ما نیست، اظهار کرد: آنها به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۹۱۳۸۰۹۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین قاسم دانشی امام جمعه بم در گفتگویی با اشاره به القاء جنگ آمریکا علیه ایران توسط جریانات غربگرا گفت: دشمنی دشمنان با اصل نظام ما یک حقیقت قرآنی است؛ همان گونه که در آیات قرآن آمده است که دشمنان از ما راضی نمی شوند مگر آنکه مانند آنان شویم و از آنها پیروی کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکا از رژیم آل سعود که این دولت را گاو شیرده نامیدند راضی است چرا که آنگونه که می خواهند با آنان برخود می کند، ابراز کرد:  عدوات و کینه نسبت به اسلام واقعی و مسلمانان حقیقی بر دل دشمنان است و آنان از این موضع کوتاه نمی آیند و راضی نمی شوند.

امام جمعه بم ادامه داد: به فرموده قرآن کریم دشمنان شما زمانی کوتاه می آیند که دنبال رو آنان شوید و یا شما دست برتر داشته باشید که آنان مجبور به عقب نشینی شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره تأکید داشتند که دشمن قابل اعتماد نیست، عنوان کرد: اینکه در داخل کشور شاهد هستیم دست هایی در کار است و برخی می خواهند دشمن را دوست جلوه دهند که این اقدام در راستای سیاست های شیطانی است.

حجت الاسلام و المسلمین دانشی با اشاره به اینکه تمامی کارشناسان معتقدند آمریکا قادر به جنگ نظامی و ضربه زدن به نظام ما نیست، اظهار کرد: آنها به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه بم بیان کرد: ضربه پذیری و آسیب پذیری دشمن در منطقه با وجود نیروهای متعدد، ایجاد پایگاه های نظامی و  حضور ناو در دریا که باید نقطه قوتشان باشد؛ نقطه ضعفشان است و این مسئله هم به دلیل قوی بودن ما است و آمریکایی ها می دانند که اگر کوچکترین حماقتی کنند، ضربه های فراموش نشدنی به آنان وارد خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: برخی از جریانات سیاسی که در داخل کشور حرف دشمن را می زنند این اقدام به این معنی است که سیاست دشمن را تعقیب می کنند و این کارشان به دلیل تفکر غرب گرایی، وادادگی و بی کفایتی انان در انجام تعهدات و قول هایی است که به مردم داده اند، است.

وی افزود: این جریانات غربگرا به دلیل اینکه کاری انجام نداده اند؛ برای اینکه دل مردم را خالی  و فضای روانی ایجاد کنند؛ رسانه دشمن در داخل کشور شدند تا اذهان مردم را منحرف کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دانشی با بیان اینکه اولویت اول کشور بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اقتصاد و رونق تولید است، اذعان کرد: اگر این افراد غربگرا دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و دل در گرو خدمت به مردم را دارند باید در راستای حل مسائل کشور تلاش کنند.

امام جمعه بم تأکید کرد: القاء جنگ نظامی آمریکا علیه ایران توسط برخی جریانات سیاسی در راستای اهداف دشمن و از روی جهالت  و عمدتا آگاهانه است که از روی خیانت به آرمان های این نظام و ملت پر افتخارمان انجام می شود؛ لذا انتظار می رود که مسئولین نهادهای مروبطه اقدام قاطع و قانونی در قبال آنان انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات