نخبه و مخترع بسیجی در گفت و گو با سرویس «بسیج مهندسین صنعت» مطرح کرد:
در گزارشی مبسوط و چند قسمتی مصاحبه ای با یکی از بسیجیان نخبه و مخترع عضو سازمان بسیج مهندسین صنعت استان کرمانشاه که یکی از کارآفرینان جوان و خوش فکر کشورمان هستند و موفقیت های متعددی داشتند ؛ می پردازیم.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۵۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در گزارشی مبسوط و چند قسمتی مصاحبه ای با یکی از بسیجیان نخبه و مخترع عضو سازمان بسیج مهندسین صنعت استان کرمانشاه که یکی از کارآفرینان جوان و خوش فکر کشورمان هستند و موفقیت های متعددی داشتند ؛ می پردازیم.

در ابتدامعرفی خودتان داشته باشید (از بچگی تاکنون)

تورج فرجی هستم مدیر عامل شرکت دانش بنیان ساجن دارای مدرک کاردانی مهندسی پزشکی ...دانشجوی کارشناسی برق صنعتی و دارای مدرک سطح یک صنعتی از موسسه او یس کرافت ترکیه دارای ۸۵۶ اختراع نوین در صنعت کشاورزی و غیره هستم عضومخترعین پارک علم و فناوری کرمانشاه ساکن شهرستان دالاهو مدیر کانون بسیج مهندسین صنعتی دالاهو کارآفرین حوضه صنعت
 
انگیزه ورود به عرصه دانش عملی 
یعنی چرا علم با عمل؟
 
انگیزه اینجانب بیشتر رسیدن به هدف والایی بوده است که بتوانم جوانان هم سن و سال خودم را در صنعت وارد کرده و صنایع نوینی را به دنیا عرضه نمایم البته به این جمله اعتقاد دارم که تنها وفقط علم در کنار عمل منجر به پیشرفت میشود .
 
 
تعریف شما از جوان و جوان انقلابی؟
 
جوان یک فرد پرانگیزه و فناور است که با داشتن هدف می تواند حسب توان فکری و جسمی خود تغییرات و انقلابات را ایجاد نماید در دنیای امروزی جوان انقلابی پیرو خط امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری جهت دستیابی به آرمان های اسلام و ایران است
 
 
دقیقا در چه زمینه ای فعالیت دارید؟
 
در حال حاضر در حوضه صنعت ...کشاورزی و صنایع دستی فعالیت دارم
 
شرح کامل فعالیت های خود در یک روز کامل؟
 
بنده ۷صبح بیدار شده پس از یک ورزش کوتاه و صرف صبحانه به کارگاه تولیدی رفته و تا ساعت ۲ بعدازظهر مشغول خواهم بود البته در برخی موارد در جلساتی نیز شرکت کرده و بعد از جهت نهار به منزل رفته و ساعت ۴ دوباره با محل کار رفته و تا حدود ۱۲ شب ادامه کار میدم .
 
 
چه عامل یا عوامل سبب می شود ادامه بدهید؟
 
تنها عاملی که سبب میشود بنده به کارم ادامه دهم داشتن هدفم در زندگی است که نوری پرفروغ در دنیای امروزی برای اینجانب است .
 
تعریف صنعت بنظر شما چیه؟

صنعت یک چرخه بسیار نوگراست که تنها و تنها محصولات و کسانی را می پذیرد که بتوانند نوین ترین ها را ارائه دهند .صنعت در اصطلاح تلفیق علم هنر  توانایی و نوآوری است .

 

ارسال نظرات