خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کارمندی، کارگری و اصناف کبودر آهنگ عنوان کرد

مهمترین رسالت بسیج پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی

فرمانده حوزه کارمندی، کارگری و اصناف شهرستان کبودراهنگ گفت: مهمترین رسالت ما در مجموعه بسیج، پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۳۸۲۲۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

مهمترین رسالت بسیج پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودر آهنگ، جلسه ابلاغ برنامه‌های سال ۱۳۹۸ پایگاه‌های کارمندی، کارگری و اصناف شهرستان کبودراهنگ در سالن جلسات سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فرمانده سپاه، جانشین، فرمانده حوزه کارمندی، کارگری و اصناف شهرستان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت تابعه برگزار شد برنامه‌های ابلاغی اقشار سه گانه توجیه و تشریح شد.

فرمانده حوزه کارمندی، کارگری و اصناف شهرستان کبودراهنگ در این جلسه اظهار کرد: اهداف برنامه‌ها تربیت مدیران، کارمندان، کارفرمایان، کارگران و اقشار مختلف اصناف در تراز انقلاب اسلامی است.

حقیقت الله قمری از فرماندهان خواست تا برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی خود را در مقابله با جنگ نرم دشمن و جنگ اقتصادی تنظیم کنند.

وی گفت: مهمترین رسالت ما در مجموعه بسیج، پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و با وحدت و همدلی و پیروی از اوامر ولایت از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد.

 

 

ارسال نظرات