خبرهای داغ:
طی مراسمی از زحمات رضوانی تجلیل و عباسی به عنوان شهردار شهر کمشچه برخوار معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۳۸۲۳۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، مراسم تودیع و معارفه شهردار کمشچه با حضور عبداله بنهری سرپرست فرمانداری و جناب آقای دکتر ذاکری مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری،حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا نادی امام جمعه موقت کمشچه، خشنودی بخشدار حبیب آباد و جمعی از مدیران و مسئولین در مسجد جامع شهر کمشچه برگزار شد.

در این مراسم ضمن قدر دانی از زحمات مهندس رضوانی، دکتر عباسی به عنوان شهردار جدید کمشچه معرفی شد و حکم ایشان که از طرف دکتر رضائی استاندار محترم اصفهان ابلاغ شده بود با حضور سرپرست فرمانداری به وی تحویل داده شد.
رضوانی شهردار سابق کمشچه در آیین تکریم خود گفت: تمامی مجموعه شهرداری و شورای شهر کمشچه در این راه همراه و پشتیبان بنده بودند و اگر این تلاش شبانه روزی و تعامل و همکاری در کار نبود این تغییرات اساسی در شهرکمشچه صورت نمی گرفت.
عباسی،شهردار جدید کمشچه در آئین معارفه خود، گفت: تمام تلاش خود و مدیریت شهری را برای عمران و آبادانی شهر کمشچه به کار می گیریم.
وی افزود: آبادانی و توسعه کمشچه میسر نخواهد شد مگر با همکاری مردم و مجموعه مدیریت شهری لذا در راستای خدمت به مردم کمشچه، انجام وظیفه خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها