خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هستیم و تحریم ها موجب فشار اقتصادی به مردم به خصوص اقشار متوسط به پایین جامعه می شود، اظهارداشت: علاوه بر دشمنان بیرونی برخی عوامل داخلی فشار اقتصادی را در کشور تشدید می کنند.
کد خبر: ۹۱۳۸۲۵۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی افزود: علیرغم این فشارها با افزایش بالای قیمت ها هم مواجه هستیم که عده ای نیز درصدد گران فروشی هستند.

وی علت گران فروشی ها را نبود نظارت کافی عنوان و بیان کرد:  مردم باید در این خصوص مشارکت داشته و گزارش کنند و رسانه ها هم باید این مساله را در جامعه حساس سازی و جریان سازی کنند.

پورمحمدی اضافه کرد: رسانه ها نقش اساسی در شفاف سازی جامعه دارند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بوده و این نقش را باید به خوبی ایفا کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سوالی در خصوص انتخابات، اظهارداشت: کليد واژه ما در انتخابات بی طرفی است و مجریان در استان تلاش خواهند کرد انتخابات خوبی با مشارکت بالا داشته باشیم و نگران مشارکت بالا هم نیستیم چراکه مردم در طول چهل سال نشان دادند پای نظام ایستاده اند.

پورمحمدی اضافه کرد: شعار من وحدت و همدلی است و همه باید پای کار بیایند برای توسعه استان چراکه اجزا باید هماهنگ باشند تا سیستم کارآمد باشد.

وی ادامه داد: استان را باید به جایگاه خود برسانیم در خیلی ها شاخص ها از استان های هم تراز عقب ماندیم و متاسفانه شرایط بد اقتصادی و سیاسی همراهی نمی کند ولی بنا به فرمایش امام راحل موظف به انجام تکلیف هستیم نه نتيجه.

پورمحمدی با بیان اینکه رتبه نخست ذخایر طلا و نیفلین سینیت و خاک صنعتی مربوط به آذربایجان شرقی است، اظهارکرد: با این وجود  بخش معدن ما مغفول واقع شده است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: 15 درصد درآمد معادن باید به استان برگردد که به خزانه ملی وارد می شود و به استان ما برنمی گردد.

ارسال نظرات