مدیران عامل بانک ملت و گروه صنعتی گلرنگ با انعقاد تفاهمنامه ای، بر تقویت همکاری های فی مابین تاکید کردند.
کد خبر: ۹۱۳۸۳۸۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بر اساس این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و دکتر مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ رسید، سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی از طریق تمرکز بیشتر حساب ها و همچنین فعالیت های مرتبط با انواع ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی از سوی گروه و شرکت های زیرمجموعه نزد بانک ودرعین حال ارائه خدمات ویژه بانکی به کل مجموعه گروه، ارتقا خواهد یافت.
مدیرعامل بانک ملت در جلسه امضای این تفاهمنامه که با حضور عباس جعفرلو معاون مدیرعامل و مسعود نصر اصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی این بانک برگزار شد، با اشاره به این نکته که گروه صنعتی گلرنگ، یکی از شرکای تجاری و مشتریان ارزنده بانک ملت محسوب می شود، اظهار داشت: این بانک به ویژه در سال جاری که سال رونق تولید نامگذاری شده است، خود را ملزم به حمایت از واحدهای تولیدی که بازار فروش خوب و ساختار مالی مناسبی دارند، می داند و به طور کامل از آنها حمایت می کند.
وی با تاکید بر این نکته که با وجود بانکی مانند بانک ملت، نباید هیچ واحد تولیدی دارای توجیه اقتصادی، تعطیل یا دچار کاهش فعالیت شود، تصریح کرد: این بانک، تمام قد از بخش تولید و صنعت کشور حمایت می کند و گروه صنعتی گلرنگ نیز که دارای شرایط مناسبی در زمینه تولید است، از حمایت های این بانک بیش از گذشته بهره مند خواهد شد.
دکتر بیگدلی ادامه داد: خوشبختانه تعامل میان دو مجموعه، یک تعامل برد- برد است که هر دو طرف از این تعامل، منتفع می شوند.
وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه های متعدد با گروه صنعتی گلرنگ از سال ۹۱ تاکنون، این تفاهمنامه ها را ادامه دار خواند و گفت: با توجه به کیفیت بالای این تعامل، هر سال میزان تسهیلات بانک به مجموعه گلرنگ، افزایش یافته است و این تعامل می تواند روز به روز بهتر شود.
مدیرعامل بانک ملت با اظهار امیدواری نسبت به تمرکزهرچه بیشتر فعالیت های بانکی و مالی گروه گلرنگ در بانک ملت، یادآور شد: بانک آماده هرگونه حمایتی از گروه و شرکت های زیرمجموعه در قالب تامین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش حتی خارج از چارچوب تفاهمنامه و با تدوین مدل های مختلف است تا بدین ترتیب گامی مهم درراستای رونق تولید برداشته شود.
وی دستورات لازم را برای شناسایی و تامین نیازهای مالی گروه صنعتی گلرنگ و شرکت های زیرمجموعه صادر کرد.
دکتر مهدی فضلی، مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ نیز در این نشست با اظهار خرسندی از امضای مجدد تفاهمنامه همکاری با بانک ملت برای سال جاری، از دست اندرکاران این بانک به دلیل همکاری مطلوب در سال های گذشته، قدردانی کرد.
وی با اشاره به وقت شناسی مدیران بانک ملت، این موضوع را نشانه نظم و انضباط حاکم بر این بانک خواند و با ارزشمند خواندن این خصیصه، افزود: تعامل بین دو مجموعه یک تعامل دو سر برد است که هم بانک، هم گروه و هم کل هموطنان از این تعامل، بهره می برند.
مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، اعتقاد به توسعه فعالیت ها را اعتقاد مشترک مدیران دو مجموعه عنوان کرد و تاکید کرد: ما در توسعه، به سرمایه گذاری های بلندمدت فکر می کنیم و در این راه به کمک و حمایت بانک ملت بیش از پیش نیازمندیم و درخواست داریم تا بخشی از تسهیلات بانک به این مقوله اختصاص یابد.
وی با بیان این نکته که سرمایه در گردش موردنیاز واحدهای تولیدی به شدت افزایش یافته است، تامین این سرمایه را مستلزم حمایت بانک ها و به ویژه بانک ملت دانست و از آمادگی این گروه صنعتی برای استقرار بیش از دو هزار پایانه فروشگاهی بانک ملت در فروشگاه های گلرنگ خبر داد و گفت: کار کردن با بانک ملت برای سطوح مختلف گروه و شرکت های زیرمجموعه، لذبتخش و رضایتبخش است.
ارسال نظرات