بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» که همزمان با ماه مبارک رمضان از ٢١ اردیبهشت در شبستان مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است .
کد خبر: ۹۱۳۸۳۹۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» که همزمان با ماه مبارک رمضان از ٢١ اردیبهشت در شبستان مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است تا چهار خرداد ١٣٩٨ هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۴ پذیرای عموم علاقه‌مندان و قرآن‌دوستان است.

بانک صادرات ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و مشارکت در ترویج فرهنگی قرآنی، به عنوان تنها حامی بانکی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور فعالی داشته است. خدماتی نظیر افتتاح حساب، صدور آنی کارت، ارائه بن‌کارت‌های خرید به بازدیدکنندگان، تحویل دستگاه کارت‌خوان، فعال‌سازی انواع نرم‌افزارها شامل همراه بانک و نرم‌افزار صاپ و... از جمله خدماتی است که بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی قران کریم به مشتریان و در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم علاوه بر غرفه‌های مختلف کتب قرآنی و مذهبی، فین‌تک اسلامی از سوی مرکز رشد فناوری هنرهای قرآنی، باشگاه همراهان، ارائه انواع نرم‌افزارهای قرآنی و مذهبی و استفاده از فناوری‌های نوین در راستای گسترش فرهنگ قرآنی برپا شده است.

ارسال نظرات