خبرهای داغ:
گردهمایی سیاسی پایوران وسربازان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) آوج به همت معاونت سیاسی سپاه ناحیه آوج در محل سالن جلسات فرماندهی ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۸۹۸۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، گردهمایی سیاسی پایوران وسربازان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) آوج به همت معاونت سیاسی سپاه ناحیه آوج در محل سالن جلسات فرماندهی ناحیه برگزار گردید.

حجت الاسلام گروسی با اشاره به سابقه تاریخی جهل مردم در زمان امام (ع) افزود: عامل خانه نشینی حضرت علی (ع) جهل ونادانی مردم و خواص آن زمان بود.

وی تاکید کرد: دشمن در صدد آن است که مردم ایران رابه جهالت مدرن از طریق ابزارهای رسانه ای و فضای مجازی بکشاند و از این طریق بتواند در رفتار نظام جمهوری اسلامی تغییر ایجاد کند.

این هادی سیاسی افزود: مشکل مادشمنان خارجی در راس آن آمریکا نمی باشد، بلکه افراد وابسته و مزدوران دشمن در داخل می باشد.

ایشان با اشاره به آیه 20سوره آل عمران گفت:«ولن ترضی عنک الیهود والنصری حتی تتبع ملتهم»این آیه نشانگر آن است که آمریکا و غرب هیچوقت از نظام اسلامی ایران راضی نمی شوند تازمانی که تسلیم خواسته های آنها شود.

حجت الاسلام گروسی تاکید کرد: پیشرفت جوانان ایران و اتحاد و همدلی ملت عامل ناراحتی و عصبانیت غرب ازجمهوری اسلامی شده است.

وی با اشاره به اجرای سند 2030 در مدارس تاکید کرد: اجرای این سند پرورش سرباز برای دشمن در داخل نظام و مدارس کشور می باشد .

ایشان در پایان گفت:جنگ امروز ما بادشمن جنگ اراده ها می باشد،و کسی در این جنگ پیروز می شود که اراده قوی وتوکل بر خدا داشته باشد،وما باید در سنگرهای گوناگون این جنگ راحس کرده وآرایش مناسب نسبت به آن بگیریم

انتهای پیام/5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها