امام جمعه اشکذر، پیشرفت و آبادانی کشور را در گرو حفظ روحیه انقلابی جوانان دانست و خطاب به دولتمردان، گفت: دشمنان در حال تلاش برای گرفتن روحیه انقلابی مردم اند.
کد خبر: ۹۱۳۹۰۰۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصب برای رسیدن به خدا دانست.
حجت الاسلام و المسلمین طالبیان به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مردم اشاره کرد و افزود: رهبری در این دیداری صراحتا به آرایش جنگی دشمن در عرصه‌های فرهنگی سیاسی اقتصادی علیه ملت ایران اشاره کردند که باید مردم و مسئولان در برابر آن هوشیارانه عمل کنند.
طالبیان پیشرفت و آبادانی کشور را در گرو حفظ روحیه انقلابی جوانان دانست و خطاب به دولتمردان، گفت: دشمنان در حال تلاش برای گرفتن روحیه انقلابی مردم اند، ولی نسل جوان باید دلگرم به ادامه راه شوند که دولت این وظیفه را بر عهده دارد و باید مشوق جوانان باشد.
امام جمعه اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود به  سالگرد خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و افرود: یک سال از خروج امریکا از توافق نامه برجام گذشت که در طول این یک سال دیدیم که طرف امریکایی حتی یک قدم برای احقاق این توافق نامه بر نداشتند.
وی ادامه داد: دولتمرداد ایرانی در واکنش به این اقدام در مرحله اول به اروپا برای اتمام حجت فرصت ۶۰ روزه دادند، اما دیدیم که هنوز ۶۰ روز تمام نشده چگونه اروپا پشت آمریکا را گرفت و از آن حمایت کرد.
طالبیان تصریح کرد: مقام معظم رهبری پیش از برجام به بد عهدی آمریکا اشاره داشتند، ولی در عمل به این توصیه‌ها توجه نکردند و حالا شاهد آن هستند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات