رئیس سازمان بسیج رسانه اردبیل گفت: امروز حضور اصحاب رسانه، اعلام آمادگی و لبیکی است به دستگاه قضائی استان تا برای بهبود وضعیت جامعه همکاری کرده و برای رفع مشکلات مردم استان در حد توان تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۳۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

رسانه‌ها برای بهبود وضعیت جامعه در حد توان با دستگاه قضا همکاری می‌کنند

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی لطفی رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل، به همراه جمعی از اصحاب رسانه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان اردبیل  اظهار کرد: امروز حضور اصحاب رسانه، اعلام آمادگی و لبیکی است به دستگاه قضائی استان تا برای بهبود وضعیت جامعه همکاری کرده و برای رفع مشکلات مردم استان در حد توان تلاش کنیم.

وی افزود: انتظار داریم تا دستگاه قضاء ضمن تغذیه رسانه‌ها و ارتباط مستمر با آن‌ها، بطور ویژه از رسانه‌های با مجوز حمایت کنند؛ رسانه‌ها در ایجاد امنیت روانی و جریان‌سازی نقش مهمی دارند و باید مراقب رسانه‌های بدون مجوز معاند باشیم و این مهم با حمایت و تقویت رسانه‌های ارزشی و با مجوز امکان‌پذیر خواهد بود.

علی لطفی گفت: امروز باید تمامی اقشار جامعه یک‌دل و یک‌صدا برای یک هدف واحد یعنی تحقق آرمان‌های انقلاب که بهبود وضعیتی مردم نیز یکی از دستاوردهای آن است، تلاش کنیم.

ارسال نظرات