خیر مینابی۱۲ دستگاه یخچال به مددجویان بخش بندزرک اهدا کرد

در یک اقدام خیر و خداپسندانه یکی از خیرین شهرستان میناب ۱۲ دستگاه یخچال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بخش بندزرک اهدا کرد.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۱۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

 

 
 

 

 

 

 
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ اسماعــیل نگـــــهبان، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش بندزرک شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در ماه مبارک رمضان امسال تعداد ۱۲ دستگاه یخچال به صورت رایگان بین مددجویان نیازمند کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش بندزرک توزیع گردید.

وی افزود: یکی از رسالت‌ها و اهداف کمیته امداد شناسایی نیازمندها و رفع مشکلات این جامعه بوده که در بازدیدهای میدانی بعمل آمده توسط مددکاران مورد تاکید و مد نظر قرار می‌گیرد.

وی ارزش ریالی این یخچال ها را ۳۶ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش بندزرک در اسرع وقت این کمک ها را به دست نیازمندان  می رساند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش بندزرک از کمک خیرین به فقرا و نیازمندان خبرداد و تصریح کرد: در ماه پر خیر و برکت رمضان امسال این برای چندمین بار است که شاهد کمک های غیر نقدی قابل توجهی از سوی خیرین به مددجویان این نهاد هستیم.

نگهبان اظهار کرد: تعداد ۱۲دستگاه یخچال به ۱۲ خانوار نیازمند شناسایی شده که فاقد یخچال یا دارای یخچال فرسوده و غیرقابل استفاده بوده با اولویت مناطق روستایی از محل کمک های خیرین تامین و به نیازمندان اهدا شد.

وی گفت: هفت هزار و ۸۰۰ نفر از ساکنین بخش بندزرک تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار