خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: در حال حاضر دشمنان انقلاب و منافقین داخلی با پیشرفته‌ترین ابزارها به دنبال توطئه علیه این انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۱۴۰۵۸۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

دشمنان انقلاب و منافقین داخلی به دنبال توطئه علیه انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، جشن ولادت با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) با حضور پاسداران در نمازخانه سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ در این مراسم ضمن گرامیداشت میلاد سراسر نور امام حسن مجتبی(ع) به تبیین ویژگی‌ها و فضائل اخلاقی این امام بزرگوار از جمله حلم و بردباری و احسان ایشان پرداخت.

حجت الاسلام جعفر محمدی پرنیان با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های دوران امام حسن(ع) گفت: پیامبر اکرم(ص) امام حسن(ع) را پسر خود خواند و این کلام پیامبر اسلام(ص) حجت را بر همه تمام کرد تا دست از فتنه انگیزی بردارند اما باز هم عده‌ای دست از فتنه انگیزی و توطئه دست برنداشتند.

وی با اشاره به کلام رهبر حکیم انقلاب پیرامون نرمش قهرمانانه گفت: معاویه می‌خواست اسلام را به کلی نابود کند اما با مدیریت و تدبیر و حسن خلق امام حسن(ع)، در رسیدن به این هدف ناکام ماند.

محمدی ضمن تشریح وضعیت سیاسی دوران امام حسن(ع) به مقایسه توطئه‌ها و فتنه‌های بعد از انقلاب پیامبر اسلام(ص) و انقلاب امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: تاریخ همیشه در حال تکرار است و فقط افراد و ابزارها تغییر می‌کنند.

وی ابراز داشت: در حال حاضر دشمنان انقلاب و منافقین داخلی با پیشرفته‌ترین ابزارها به دنبال توطئه علیه این انقلاب هستند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ در پایان حاضرین را به مطالعه کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» توصیه کرد.

در پایان این مراسم نیز حسین درخشنده به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) به مولودی خوانی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات