خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج):

دشمن کلمه مذاکره را تسلیم شدن ایران معنا می‌کند+تصاویر

فرمانده سپاه قائم ال محمد (عج) گفت: دشمن با مذاکره قصد دارد منابع قدرت را از ما بگیرد و ایران را تسلیم خود کند
کد خبر: ۹۱۴۰۶۰۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، سرهنگ حمیدامغانی در همایش مقاومت و رسانه که به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی و سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن جلسات شهیدبسطامی سپاه قائم آل محمد (عج) برگزار شد، اظهار کرد: عملیات بیت المقدس جزء دشوارترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود و رزمندگان اسلام طی ۲۵ روز توانستند بیش از ۵۳۸۰ کیلیومتر مربع این سرزمین را از دشمن غاصب پس بگیرند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به تلاش‌های مکرر دشمن برای ضربه زدن به کشور، بیان کرد: معنای مداکره از دیدگاه مسئولین کشور ما با دشمنان متفاوت است. دشمنان مذاکره را به معنای تسلیم شدن می‌دانند. دشمن با مذاکره به دنبال این است که ما را از منابع قدرت تهی کند و زمانی که کشوری از منابع قدرت تخلیه شود، آن موقع آسیب‌پذیر خواهد بود و زمینه ضربه زدن به آن فراهم خواهد شد در همین راستا نیز به دنبال این است که مانع پیشرفت تکنولوژی هسته‌ای در کشور شود
وی ادامه داد: مقاومت‌های مردم ایران در همه حال و حتی با دستان تهی زبانزد بوده است و دشمن نیز به همین دلیل اجازه تعرض به این خاک را به خود نمی‌دهد.
وی افزود: امروز منبع قدرت تغییر کرده است و از تجهیزات محوری به انسان محوری تبدیل شده است.
دامغانی تأکید کرد: دشمن می‌داند و محاسبه کرده که اگر کوچک‌ترین درگیری در منطقه رخ دهد، به ضرر او تمام خواهد شد؛ چراکه جریان اصلی نفت و گاز منطقه از این مسیر عبور می‌کند و منطقه به جهت درگیری جنگی ناامن می‌شود و جامعه جهانی تحمل تنش سنگین را ندارد.
وی با اشاره بر اهمیت رسانه‌ها گفت: دشمن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی خود را باهیبت و بزرگ جلوه داده است در صورتی که شواهد خلاف ان را اثبات می‌کند.
وی افزود: یکی از ماموریت‌ها و وظایف رسانه‌های داخلی این است که چهره‌ی واقعی و ضعیف دشمن را به مردم بشناسانند و مانع جنگ روانی شوند که امروز به واسطه رسانه‌های غربی راه اندازه شده است.
دامغانی ادامه داد: اگر استحکام درونی در حوزه اقتصادی را خفظ کنیم دشمن حتی نمیتواند فشار اقتصادی بر مردم ما وارد کند چرا که تمام برگ برنده‌های دشمن رو شده است و آن‌ها امروز مستاصل شده اند و تنها با جنگ روانی در حال پیشبرد اهداف خود هستند.
دامغانی بیان کرد: نقش روابط عمومی‌ها نیز در این حوزه حساس است و انتظار داریم، آن‌ها نیز کار ویژه انجام دهند و زبان گویای مردم در اداره متبوع باشند.
فرمانده سپاه قائم ال محمد (عج) بیان کرد: یکی از ترفند‌های دشمن در شرایط کنونی نا امید کردن مردم است و این جا است که وظایف و نقش رسانه‌ها مشخص می‌شود.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) در ادامه گفت: همه اقشار جامعه باید متناسب با آرایش دشمن آرایش جنگی بگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها