فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز همه ما تکلیف داریم وطیفه داریم همه قوای نیروهای مسلح و بسیجیان و مسئولان قدردان این ایثارگریها و مجاهدتها باشیم.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۵۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جمع یگان های نمونه ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، مرزبانی و پدافند هوایی مستقر در میدان صبحگاه که در سپاه سلمان برگزار شد با گرامیداشت سوم خرداد و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای امنیت و شهدای دفاع مقدس از سوم  خرداد به عنوان معجزه الهی نام برد و گفت: رزمندگان در عملیات بیت المقدس بسیار زحمت کشیدند تا حماسه ای جاوید و ماندگار را خلق کردند.
 
وی با اشاره به این مطلب که رزمندگان در عملیات بیت المقدس با ایثار و جهاد  در کنار یکدیگر توانستند خرمشهر را آزاد کنند افزود: امروز گرد هم آمده ایم تا حماسه ای را گرامی بداریم و قدردان ایثارگرانی باشیم و مجاهدینی باشیم که در سوم خرداد سال 1361 با انجام عملیات بزرگ بیت المقدس برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رقم زدند.
 
سردار گشتاسبی بیان کرد: همه ما باید قدر دان انسانهای معنوی باشیم که رفتند مبارزه و تلاشکردند جان دادن و خون دادند تا امروز انقلاب اسلامی ما پایدار بماند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز همه ما تکلیف داریم وطیفه داریم همه قوای نیروهای مسلح و بسیجیان و مسئولان قدردان این ایثارگریها و مجاهدتها باشیم.
ارسال نظرات