به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و سوم خرداد ، نشست روشنگری ورزشکاران پایگاه شهید کیانی بیله سوار در سالن ورزشی نه دی در تاریخ ۹۸/۰۳/۰۳ برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۷۹۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و سوم خرداد ، نشست روشنگری ورزشکاران پایگاه شهید کیانی بیله سوار در سالن ورزشی نه دی برگزار شد.

برادر بسیجی کاری ، در این مراسم با اشاره به اقدامات اخیر ترامپ در منطقه و بیانات رهبری بیان داشت: وظیفه ملت مقابله با تهدیدات دشمنان است. وی با تأکید بر بصیرت‌افزایی تصریح کرد: باید کفرستیزی و دشمن‎ستیزی را در جامعه آگاه، طنین انداز کرد.

برادر کاری عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری آخرین حربه دشمن که برای ملت ایران ایجاد کرده همین مشکلات اقتصادی است که ملت ایران با توکل به خدا، قناعت، اسراف نکردن و گسترش کارآفرینی و تولید در کشور آن را پشت سر خواهند گذاشت.

وی ابراز داشت: ما باید ادامه دهنده راه شهدا  باشیم و در این راه وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.وجود نگاه سازش و مذاکره سبب شکست است؛ مقاومت علت اصلی پیروزی عملیات فتح خرمشهر و خرمشهرهای بعد از آن است. شعبان کاری با بیان این مطلب که افرادی در فکر مذاکره مجدد با آمریکا هستند، خاطرنشان کرد: مگر برجام چه دستاوردی داشت و جز خسارت محض چه چیز دیگری را نصیب کشور کرد؛ باید از برجام عبرت گرفت و فکر مذاکره و سازش مجدد با آمریکا را از ذهن دور کرد چراکه آمریکا به دنبال گرفتن امتیازهای بیشتر است.

ارسال نظرات