فرمانده سپاه شهرستان تنکابن گفت:ورزشکاران مدال آور در میادین جهانی مدافع فلسطین هستند.
کد خبر: ۹۱۴۲۷۱۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری بسیج از مازندران،فرمانده سپاه شهرستان تنکابن در آیین معارفه فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج هیئت های ورزشی این شهرستان بیان کرد:هدف بسیج ورزشکاران پرورش استعدادهای ورزشی بافضایل اخلاقی است. 

وی با اشاره به رشد معنویت در عرصه ورزش تاکید کرد:دراین شهرستان مربیانی داریم که در هنگام اذان ورزشکاران آنها ورزش را ترک وبه اقامه نماز اول وقت می پردازند این مربیان بزرگترین درس اخلاق و معنویت رابه ورزشکاران شان یاد داده اند. 

شریفی تاکیدکرد: ورزشکاران پهلوان، درمقابل خالق هستی خضوع و خشوع می کنند درادامه به مربیان شان احترام میگذارند.

فرمانده سپاه شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد :منش پهلوانی ورزشکاران ایران اسلامی در مسابقات جهانی و المپیک باعث شد تا درمقابل ورزشکاران رژیم غاصب قرار نگیرند و مدالهای صدرصدی خودشان را در آوردگاه های جهانی به جهت عدم رویارویی با این رژیم کودک کش ازدست بدهند این یک افتخار جهانی برای ورزش و ورزشکاران کشورمان است ، اگرچه قهرمانی یک هدف است اما هدف اصلی رسیدن انسانها به کمال است.

وی درپایان موفقیت بسیج ورزشکاران را همراهی خوب مجموعه اداره ورزش وجوانان با بسیج ورزشکاران توصیف کرد واز زحمات همه مربیان ورزشکارانی که در اعتلای ورزش همراه بامنش پهلوانی تلاش می کنند قدردانی کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها