فرمانده سپاه اسکو گفت: یکی از تصمیمات و اقدامات انقلابی، جهادی و استراتژیک امام راحل نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس بود که ایشان با این اقدام تاریخی، مسئله فلسطین را جهانی کرد و رژیم اشغالگر قدس به عنوان رژیم نامشروع و جعلی در اذهان عموم مردم جهان و ملت های آزادیخواه رسوا شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۱۰۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

سعید رشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به ضعف این رژیم در مقابل جبهه مقاومت اظهارداشت: رژیم اشغالگر بیش از هر زمانی در ضعف قرار دارد چراکه اگر چند دهه قبل از این، در جنگ شش روزه توانسته بود تا اعراب را شکست دهد ولی هم اکنون در چنگال محور مقاومت و گروه های مبارز فلسطینی مستاصل شده و هر روز عرصه بر این رژیم تنگ تر می شود به طوریکه در درگیری اخیر نتوانست بیش از دو روز در برابر اقتدار گروه های فلسطینی مقاومت کند.

وی تاکید کرد: بنابه فرمایش امام راحل، روز قدس روز وحدت، عزت و افتخار مسلمین است، روزی است که توطئه های استکبار و رژیم کودک کش صهیونیستی را برملا می سازد و روزی است که حمایت های ملت های آزاده و عدالت طلب برای رهایی قدس عزیز هماهنگ و همسو می شود.

رشیدی ادامه داد: حمایت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، برای موجودیت این رژیم غاصب و در جهت تضعیف ملت ها و دولت های منطقه صورت می گیرد و متاسفانه برخی حکام مرتجع و مزدور عرب منطقه به آرمان فلسطین خیانت می کنند.

وی به ضرورت برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس اشاره و بیان کرد: وظیفه امروز ما مسلمانان حمایت همه جانبه از آرمان فلسطین است و باید همه در مقابل دشمن مشترک مسلمین، وحدت کلمه داشته باشیم و حضور در راهپیمایی روز قدس در این مقطع حساس بسیار مهم و تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه اسکو با اشاره به بازخورد این حرکت مقدس در صحنه جهانی افزود: دوستان و دشمنان به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس چشم دوخته اند به طوری که دوستان با دیدن حضور انبوه مردم در این راهپیمایی امیدوار و دلگرم شده و همچنین مایه سرشکستگی و یاس دشمنان اسلام است.

ارسال نظرات