مادر معظم شهید والامقام نصرت الله منصور پور در شهر هشجین آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۴۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مرحومه خانم بالا عسگرزاده مادر معظم شهید والامقام نصرت الله منصورپور هشجین دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهید خود پیوست.

پیش از ظهر امروز مراسم تشییع و تدفین این مرحومه در شهر هشجین بر دوش مردم روزه دار شهر هشجین برگزار شد.

مراسم ترحیم مادر از ساعت ۹.۳۰ الی ۱۱ و مسجد زانه در مسجد آدینه

مجلس ترحیم به همین مناسبت شامگاه امروز از ساعت ۲۱.۳۰ الی ۲۳ در مسجد جامع شهر هشجین منعقد می‌شود و مردم قدردشناس اردبیل در کنار مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور در آن با خانواده داغدار اظهار همدردی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شهید نصرت الله منصورپور در یک خانواده مذهبی و درشهر هشجین در تاریخ ۱۳۴۵ چشم به جهان گشود و در سوم اسفند سال ۶۲ در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ تا کنون پیکر این شهید والامقام به وطن بازنگشته است.

شهید احمد افتخاری در فرازی از وصیت نامه خود می‌نویسد: با سلام و درود به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامى ایران و کاروان ۷۲ شهید کربلاى خونین و سلام و درود بر مهدى موعود و نایب برحقش امام امت خمینى بت شکن و با سلام و دعا به رزمندگان اسلام و پیروزى و سلامتى آن‌ها در جبهه هاى حق علیه باطل و با سلام و تجلیل از پدر و مادرى که ۱۶ سال تمام از کودکى بر من زحمت کشیده و به این سن و مقام والاى شهادت رسانیدند و من توانستم خود را رزمنده اسلام و قرآن معرفى نمایم و بتوانم بگویم که شهید راه آزادى و حق گشته ام.

شهادت من نه تنها یک افتخار عظیمى بر من انسانى و مخلوق خدا بود بلکه پاک کننده گناهان من در زندگى بوده است و شما نیزبدانید و بر وصیت من که با کلام خداوند آمیخته است عمل کنید و کارى کنید که روحم در دنیاى ابدى همچون شهادت شاد گردد و راحت و آسوده باشد.

بعد از من همیشه و درهمه جا از میان مردم آگاه دورنشوید و با آن‌ها باشید. برای امام خمینى که پیام آور آزادى و شهادت و ایثار جان درراه ایران و قرآن بود دعا کرده و تنها نگذارید چرا که تنها گذاشتن او اسارت کامل و محضى است که به دست شیطان بزرگ آمریکا و هم خوى او شوروى انجام خواهد گرفت.

فرزند شما نصرت اله به این راه حق و آزادى و شهادت رفت، چون راه انبیا و شهیدان بخون غلطان ما، چون امام حسین بود؛ و بنحوى به این شهادت نایل آمد که شجاعت و ایمان کامل در آن نمودار مى‌گشت. بعد از من سنگر رزمم و سلاحم را بر دست خود گیرید که دشمن در کمین شماست و با استفاده از یک لحظه غفلت بر دام اسارتتان مى‌اندازد ولى امیدوارم که برعکس این رویا ثابت شود و شما آن‌ها را نابود سازید برآزادى ابدى که قطع نمودن دست ابرقدرت‌ها و اسارتهاست برسید.

به همشهریانم بگویید و ثابت نمایید که فرزند شما با شهادت به راه آزادى رفت.

دیگردر پایان وصیت نامه و خاتمه عرایضم شما را به خلق کننده تمام انسان‌ها و جهان سپرده و امید آن دارم که پیروزى و شادى ازشما دست برندارد و کفر ریشه کن گردد.

حلالم کنید اى عزیزان و امید آزادى من. این بود وصیت نامه من والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته.
ارسال نظرات