بیانیه معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت روز جهانی قدس منتشر شد
کد خبر: ۹۱۴۳۲۸۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

بیانیه معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت روز جهانی قدس منتشر شد. متن آن به شرع ذیل می باشد:

إِنَّ الَّذِينَ قَالُواْ رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُواْ فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ‏
أُوْلَئِكَ أَصْحَابُ الْجَنَّةِ خَالِدِينَ فِيهَا جَزَآءً بِمَا كَانُواْ يَعْمَلُونَ

( احقاف/13 و 14)‏

بی شک سنت الهی، پیروزی ایمان و حق است و حق مداران و مجاهدان صبور و خداخواه، تحقق " وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه" و نیز "انَّ اللّه مَعَ الصَّابرِینَ" را یقینا به نظاره می نشینند. بیان نمودن فجایعی که طی سالیان متمادی در فلسطین رخ می دهد هر چند عمق فاجعه را به صورت کامل و شفاف، روشن نمی سازد اما موجب می شود تا انسان های دردمند و روشن ضمیر در سرتاسر گیتی، از رنج ها و آلام مردم مصیبت زده فلسطین و به ویژه کودکان بی گناه آن مورد هجوم اشغالگران، آگاه گردیده و در جهت خیزش جان های مشتاق و قلب های بیدار اقدام نمایند.

آنچه نمایان است گستاخی روزافزون رژیم کودک کش بر هجوم به مردان و زنانی است که هم سرزمینشان را از دست داده اند و هم باید آینده سازان خود را در مقابل دیدگان گریان خود از دست بدهند. رژیمی که می خواهد از انتقال غیرت انتفاضه به نسل آینده جلوگیری نماید و مسیر طراحی شده برای نیل به چنین هدفی را نیز قتل‌عام کودکان بی گناه مشخص نموده است. رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی دریافته است هر نسل فلسطینی، از نسل پیش، بیدارتر، متحدتر و ظلم ستیزتر است، بنابراین، این نسل آینده ساز را هدف قرار داده است.

امروزه در بحبوحه آشوب های متعدد منطقه، نیاز ضروری جهان اسلام اتحاد و همکاری و بازخوانی اهداف مورد تاکید برای مقابله با دسیسه های جهان خواران است. اتحادی که موجب بازگشت اولویت مسئله فلسطین به صدر اولویت های جهان اسلام شود. اتحادی که مواضع حکام جهان اسلام را از متهم کردن و سوء ظن به یکدیگر، تبدیل به هجمه واحد علیه رژیم صهیونیستی کند.

مراسم روز جهانی قدس سال جاری به علت اقدام غیرقانونی دولت آمریکا در انتقال سفارت خود به شهر قدس شریف و رونمایی از طرح سازش موسوم به معامله قرن و همچنین اقدام های ناشایست برخی كشورهای عربی برای عادی سازی روابط خود با رژیم غاصب صهیونیستی از اهمیت زیادی برخوردار است.

روز قدس، یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی و روزی است که جهان اسلام و آزادیخواهان گیتی، بار دیگر خواسته‌های به حق و آرمان های انسانی خود را در رابطه با مردم فلسطین با فریاد رسا به گوش جهانیان اعلام می‌دارند و بر حق مسلم و مشروع فلسطینیان تاکید می نمایند و انزجار خود را از اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی فریاد می زنند.

معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و اعلام حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین و دعوت از همه مردم عزیز کشورمان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، از تمام مجامع اسلامی و کشورهای مسلمان می خواهد ضمن پرداختن بیشتر به مسئله فلسطین و به ویژه حقوق کودکان بی‌گناه این دیار، از فراموشی این موضوع مهم به واسطه اقدام های استکبار جهانی و درگیری های موجود در غرب آسیا پرهیز نمایند و بدانند که مسئله اول مسلمانان فلسطین است و دشمن اصلی آنان رژیم اشغالگر قدس.

والسلام علیکم

 

ارسال نظرات