سپاه شهرستان پارس آباد به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای از آحاد ملت انقلابی و بصیر پارس آباد برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورد.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۶۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سپاه شهرستان پارس آباد به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای از آحاد ملت انقلابی و بصیر شهرستان پارس آباد مغان برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند، جاودانه و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران را بعنوان عامل و نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از آرمان مقدس آزادی فلسطین و قدس عزیز را گرامی می داریم.

امسال روز قدس، فریادی رساتر و خروش بیشتری را می طلبد، چرا که دنیای کفر و استکبار و صهیونیسم در برابر اقتدار و عظمت روزافزون اسلام و مسلمین جهان و منطقه تمام امکانات شیطانی خود را در راه تخریب و ترور و شرارت و تفرقه افکنی به کار گرفته است و رژیم اشغالگر قدس بر طبل جنگ و جنایت می کوبد.

روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن و اعلام پایبندی ملت ایران به آرمان های بلند انقلاب اسلامی و آمادگی همه جانبه و سلحشورانه برای دفاع از حقوق مسلم خود در حوزه های مختلف و مقابله سخت و پیروزمندانه با تهدیدات ناشی از حیله گری ها و خطاهای محاسباتی جبهه دشمن است.

این بیانیه می افزاید: روز قدس‌یادآور نگاه ژرف و عمیق بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، نسبت به مسائل اساسی بشریت و جهان اسلام است، روز اتحاد مسلمین ‌و روز اعلان‌ همبستگی ‌مسلمانان‌جهان ‌با مردان غیور فلسطینی‌فرا می‌رسد و خیل‌ عظیم‌ مومنان‌ روزه‌دار که‌ جسم ‌و جان‌ خویش‌را در چشمه‌سار زلال ‌ماه‌رمضان‌ از ناپاکیها شسته‌اند و سرافراز بازگشته‌اند، برای ‌صف‌آرایی‌ در برابر دشمنان‌بیرونی ‌و مبارزه بی ‌امان‌تا نابودی‌آنان‌، در جای‌جای‌سرزمینهای‌اسلامی‌به‌خیابانها خواهند رفت و در حمایت از این مردمان به راهپیمایی خواهند پرداخت.

سپاه شهرستان پارس آباد با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم مجاهد، انقلابی و رشید شهرستان پارس آباد مغان برای حضور گسترده و پرشور در مراسم و راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس و نمایش اراده و ظرفیت امت اسلامی در مصاف با راهبردها و سیاست‌های جنایت‌آمیز آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آنان علیه جهان اسلام تأکید کرده است .

 ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس آباد

ارسال نظرات