خبرهای داغ:
سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری گسترده داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۷۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

اشغال سرزمین فلسطین با توطئه کشور‌های غربی توسط دولت جعلی اسرائیل بیش از هفت دهه است که جهان اسلام و ملت‌های آزاده دنیا را در برابر آزمون الهی و دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل استکبار قرار داده است با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ابتکار حضرت امام (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس موج جدیدی از بیداری اسلامی را در ملت‌های منطقه فلسطین و رشد و تعالی نهضت‌های رهایی بخش ایجاد نمود و روحیه و تفکر مقدس مقاومت و ایستادگی در مقابل ظالم مستکبر را علیرغم خیانت و سازش سران ارتجاع عرب نهادینه کرد.

در همین راستا سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام از مردم بصیر و ولایتمدار و همیشه در صحنه استان قم دعوت می‌نماید همزمان با ملت بزرگ ایران در یک حضور حماسی و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند.

مردم ولایی استان قم تحرکات سازشکارانه و خیانت آمیز کشور‌های مرتجع منطقه که در تلاش هستند شعله‌های مقاومت در منطقه را خاموش نمایند و بر اسرائیل غاصب کودک کش مشروعیت ببخشند را محکوم می‌نماید و اعلام می‌دارد این رژیم منحوس که امروز با یک مقاومت بین المللی ملت‌های آزاده جهان اسلام مواجه بوده و در محاصره نیرو‌های محور مقاومت گرفتار شده و از مقابله با نهضت‌های رهایی بخش عاجز و درمانده است دست به دامن رئیس‌جمهور متوهم آمریکا شده تا با اجرای طرح شکست شکست‌خورده معامله قرن از این تنگنا خارج شود.

توطئه شیطان بزرگ در به رسمیت شناختن و طرح سازش با اسرائیل و معامله قرن با حضور انبوه ملت‌های آزاده جهان انشاالله به شکست قطعی جبهه استکبار و صهیونیسم و پیروزی امت اسلامی مبدل خواهد شد و در آینده نه چندان دور این این غده سرطانی را در غرب جهان اسلام محو خواهد نمود.

این حرکت تاریخ‌ساز مقدمات فروپاشی و اضمحلال دولت صهیونیست را رقم خواهد زد و قدرت‌های استعماری و رئیس جمهور فریبکار آمریکا که به دنبال مهار انقلاب اسلامی و محور مقاومت است را ناکام خواهد گذاشت.

رزمندگان غیور و سلحشور و مقاومت اسلامی در فلسطین، سوریه، لبنان و سایر بلاد اسلامی اجازه نخواهند داد نیات پلید استکبار جهانی و صهیونیست در اجرای معامله قرن محقق شود.

مردم ولایتمدار استان قم به همراه ملت بزرگ ایران ملت و ملت‌های آزاده جهان با پیگیری راهبرد‌ها و منویات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای عزیز و حضور حماسی و تاریخ ساز در روز جمعه دهم خرداد ۱۳۹۸ اعلام خواهند نمود روز قدس روز اسلام است و همچنان مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و هرگونه سازش با رژیم کودک کش اسرائیل محکوم است.

آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین به یک مسئله و خاص جهانی تبدیل شده و یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی و اندیشه سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‌اشد و ملت‌های آزاده دنیا در راستای تحقق این فریضه بزرگ الهی و انقلابی گام برخواهند داشت.

اقدام سخیف و غیرقانونی ترامپ، رئیس‌جمهور بیخرد آمریکا در انتقال سفارتخانه دولت آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و توطئه موسوم به معامله قرن را محکوم کرده و به جهانیان اعلام می‌دارد تنها راه حل مسئله فلسطین، (بازگشت آوارگان فلسطینی از اقصی نقاط دنیا) و) برگزاری همه پرسی فراگیر و آزاد برای تعیین سرنوشت فلسطین مظلوم) می‌باشد و هرگونه راه حل جایگزین فرصت سازی برای تداوم اشغالگری و پایمال نمودن حقوق مسلم مردم مظلوم فلسطین می‌باشد.

مردم بصیر و ولایت‌مدار استان قم و ملت بزرگ ایران و ملت‌های آزاده جهان ضمن حمایت از خط مقاومت و انتفاضه؛ آمریکا را شیطان بزرگ و غیرقابل اعتماد و دشمن درجه یک تمام نهضت‌های رهایی بخش و ملت‌های مظلوم دنیا می‌داند و از تمامی آزادی‌خواهان جهان می‌خواهد مقابل توطئه‌های آنان ایستادگی و مقاومت را سرلوحه کار خود سازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها