دبیر عالی شورای رسانه و فضای مجازی سازمان بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
طلیمی گفت: در مراسم باشکوه و معنوی افطاری ساده، حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر از کودکان کم بهره و ایتام مهمان سفره افطاری مبارکه رمضان هستند.
کد خبر: ۹۱۴۴۴۸۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۶

مجید طلیمی، دبیر عالی شورای رسانه و فضای مجازی سازمان اصناف بسیج مستضعفین در حاشیه برپایی سفره افطاری ساده به طول 2 و نیم کیلومتر در محل بازار تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج گفت: در این مراسم باشکوه و معنوی حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر از کودکان کم بهره و ایتام مهمان سفره افطاری مبارکه رمضان هستند.

وی افزود: این سفره افطاری به طول ۲ و نیم کیلومتر در بازار تهران میزبان ایتام عزیز است که این برنامه پی رو فرمایشات مقام معظم رهبری تصمیم بر آن شد تا فرهنگ سازی برای برپایی افطاری ساده برای قشر کم بضاعت جامعه کنیم.این اتفاق نشان دهنده همدلی و وحدت ایرانیان فارق از شرایط سیاسی و اقتصادی و تنگناهای اقتصادی کشور است. همچنین این مراسم نشان می دهد که مردم ما ولایت مدار هستند و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری برای فرهنگ سازی افطاری ساده پیش قدم شده اند.
دبیر عالی شورای رسانه و فضای مجازی سازمان اصناف بسیج مستضعفین در پاسخ به این سوال که برپایی سفره ی دو نیم کیلومتری به همت کدام ارگان انجام شده است،گفت: این مراسم به همت کسبه و هیئت امنای شرق بازار تهران و بالاخص جناب آقای توکلی برگزار شده است بر این اساس جناب آقای توکلی با  ایمان و توکل خود همت کردند و میزبان برپایی چنین سفره ی معنوی افطاری برای ایتام شده‌اند.همچنین سازمان بسیج اصناف در برگزاری این مراسم مشارکت کرد و باید به این نکته اشاره کرد که همواره بسیج اصناف در راستای تقویت و برگزاری برنامه هایی برای قوت بسیج مردمی و تحقق منویات مقام معظم رهبری پیشگام خواهد بود.
وی در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از سازمان سازمان بسیج برای برگزاری و تقویت برنامه هایی در راستای حمایت از در قشر آسیب پذیر جامعه دارید گفت: سازمان بسیج در راستای فرهنگ سازی چنین اتفاق های مبارک مانند همیشه باید در صحنه باشند و کمک و حمایت به اطلاع رسانی قوی در این راستا داشته باشد.

ارسال نظرات