در دیدار پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان تیم پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء شهرداری سنندج با نتیجه دو بر یک نتیجه را به بسیج ادارت واگذار و به مقام دوم این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.
کد خبر: ۹۱۴۴۹۵۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات استان کردستان با شناخت تیم‌های برتر خاتمه یافت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء شهرداری سنندج اظهار داشت: به همت بسیج ادارات استان کردستان وبه مناسبت ایام پر فضیلت ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقه فوتسال برگزار شد.

اسعد فرهادی بیان کرد: در این دوره از مسابقات ۲۴ تیم از ادارات مختلف استان کردستان در ۸ گروه سه تیمی بعد از افطار با هم به رقابت پرداختند.

وی گفت: تیم فوتسال پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء این شهرداری در گروه چهارم این مسابقات توانست با غلبه بر تیم‌های ثبت احوال و صندوق بازنشستگی استان کردستان راهی دور بعد این مسابقات شد.

فرهادی اعلام کرد: در دور بعد هم تیم فوتسال این پایگاه توانست با شایستگی بر تیم‌های فرودگاه ومخابرات غلبه کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

وی افزود: در مرحله نیمه نهای هم تیم فوتسال پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء شهرداری در یک دیدار حساس و در ضربات پنالتی توانست تیم دانشگاه کردستان را مغلوب کند و راهی فینال این دوره از مسابقات شد.

فرهادی افزود: شب گذشته و در دیدار فینال تیم فوتسال این پایگاه به مصاف بسیج کارمندان رفت ودر پایان با نتیجه دو بر یک مغلوب شد وبه مقام دوم این مسابقات دست پیدا کرد.

وی گفت: در دیدار رده بندی هم دو تیم دانشگاه کردستان وبانک ملی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم دانشگاه کردستان توانست با غلبه بر حریف خود به مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.

در پایان این مسابقات اسعد فرهادی بعنوان برترین سرپرست این مسابقات و هژیر سلطانیان به عنوان دروازبان برتر این دوره از مسابقات انتخاب شد.

همچنین از سوی کمیته فنی این مسابقات آقایان جعفر زندی، رئوف زارعی و هژیر سلطانیان از بازیکنان تیم فوتسال پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء شهرداری جهت حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

خلیل صفری، حیب اله کاظمی، رئوف زارعی، مظفر عزیزی، هژیر سلطانیان، تکش توانا، امید ترکیبی، جمال هادی، جعفر زندی، کیوان تیشه گران (مربی) اسعد فرهادی (سرپرست) اعضای تیم فوتسال پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء در این دوره از مسابقات بودند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات