حامی مالی باشگاه داماش گیلان در گفت‌وگو اختصاصی با خبرگزاری «بسیج»:
حامی مالی باشگاه داماش گیلان گفت: ما برای حفظ حرمت اشک هوادارنمان ایستادگی کردیم و نشان دادیم هیچ‌کس نمی‌تواند حق تیم‌های گیلانی را ضایع کند.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۲۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
برای حفظ حرمت اشک هوادارنمان ایستادگی کردیم/ هیچ‌کس نمی‌تواند حق تیم‌های گیلانی را ضایع کند
 
به گزارش سرویس بسیج ورزشی خبرگزاری بسیج ، اسماعیل حاجی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت ضمن تشریح وقایع رخ داده در فینال جام جهانی اظهار داشت: ما برای حفظ حرمت اشک‌های هواداران داماش ایستادگی کردیم.

حامی مالی تیم داماش گیلان با بیان اینکه از زمان ورود این به ورزشگاه، هواداران تیم داماش پشت درب‌های بسته بودند عنوان داشت: ما از ساعت ۱۸:۳۰ که به ورزشگاه رسیدیم پیگیر رفع مشکل ورود ورزشکاران بودیم.

وی با اعلام اینکه بر اساس توافق انجام شده در جلسه روز قبل از بازی، میزبانی این مسابقه و ۵۰ درصد از صندلی‌های ورزشگاه به داماش تعلق گرفته بود افزود: مسئولان ورزشگاه در جواب سوال ما مبنی چرایی عدم ورود هواداران داماش به ورزشگاه می‌گفتند که ورزشگاه جا ندارد و این استدلال برای ما قابل پذیرش نبود.

حاجی‌پور با بیان اینکه حتی یک تماشا داماش گیلان بر روی سکو‌های ورزشگاه نبود تصریح کرد: از نخستین لحظه‌هایی که متوجه عدم حضور هواداران داماش شدیم اعلام کردیم که تا زمانی که آن‌ها وارد ورزشگاه نشوند بازی نمی‌کنیم.

حامی مالی تیم داماش گیلان با اشاره به برگزاری فوری جلسه شورای تامین استان خوزستان به منظور رفع مشکل ورود هواداران داماش به ورزشگاه گفت: ما ایستادگی کردیم تا نشان دهیم هیچکس نمی‌تواند حق تیم‌های گیلانی را ضایع کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بسیج پیرامون تاثیر اتفاقات فینال جام حذفی در کسب سهمیه لیگ یک برای تیم داماش تصریح کرد: بعید میدانیم که این دو مسئله به هم ارتباط پیدا کند، زیرا ما صرفاً از تیم و هوادارنمان دفاع کردیم و در موضع حق قرار داشتیم.

حاجی‌پور در پاسخ به موارد مطرح شده در فضای مجازی پیرامون تهدید وی و اعضای تیم داماش به کشته شدن در ورزشگاه افزود: فردی که هیچ مسئولیتی در ورزشگاه نداشت و بسیار بددهن بود، مدام در اطراف من حرکت می‌کرد و می‌گفت: با این وضعیت ایجاد شده شما کشته می‌شوید.

حامی مالی تیم داماش گیلان با بیان اینکه مسئولان استان خوزستان رفتار مناسبی با اعضای و کادر فنی تیم داماش داشتند و تلاش خود را برای رفع مشکل موجود انجام دادند تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان نیز تصمیماتی برای برخورد با افراد خاطی در جریان حواشی فینال جام حذفی اخذ کرده است.

به گزارش بسیج، تیم داماش گیلان در حالی شب گذشته فینال جام حذفی را به پرسپولیس تهران باخت که عدم ورود هواداران داماش به ورزشگاه و حواشی بعد از آن سبب شروع بازی با تاخیر ۱۳۹ دقیقه‌ای شد.


ارسال نظرات