خبرهای داغ:
گروه جهادی شهید محمد حسین امینی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند به عنوان بزرگترین گروه جهادی استان، اعلام آمادگی خود را جهت همکاری در امر بازسازی و ترمیم مناطق آسیب دیده استان اعلام می دارد.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۷۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند طی نامه ای به استاندار خراسان جنوبی آمادگی خود را جهت همکاری در امر بازسازی و ترمیم مناطق آسیب دیده استان اعلام کرد.

متن نامه به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای دکتر محمد صادق معتمدیان؛

با عرض سلام و تحیّات

با توجه به وقوع سیلاب های اخیر و خسارات وارد شده به برخی از زیرساخت ها و مساکن شهری و روستایی استان، گروه جهادی شهید محمد حسین امینی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند به عنوان بزرگترین گروه جهادی استان، ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در امر بازسازی و ترمیم مناطق آسیب دیده  با احترام معروض می دارد:

اولاً با توجه به لزوم ایجاد وحدت بین نهادهای اجرایی و به جهت ارتقای کیفیت و نظم بخشیدن به ارائه خدمت، پیشنهاد می شود کارگروهی برای هماهنگی هرچه بیشتر بین گروه های جهادی اعزامی به مناطق و مسئولین ذیربط ایجاد گردد.

ثانیاً نظر به سابقه ی فعالیت گروه جهادی مذکور و توفیقات آن در سطح استان و همچنین برخورداری این گروه از قوای انسانی متعهد و انقلابی می توان این گروه را به عنوان بازوی قدرتمند اجرای طرح های جهادی در سطح استان دانست. بدین منظور تقاضا داریم که در امر تخصیص بودجه و تأمین امکانات لازم برای پیشبرد هدف امدادرسانی و در بعد کلان، محرومیت زدایی مساعدت فرمایید.

امید است با تکیه بر ظرفیت های موجود و همّت دستگاه های ذیربط، همچنین اعتماد به توانایی جوانان این مرز و بوم، در ظل توجهات الهی و عنایات حضرت ولی عصر (عج) بتوانیم گامی مؤثر در جهت خدمت رسانی به مردمان شریف این خطه برداریم.

سایه رهبری مستدام

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند

سید محمد رضا محمودی زاده

 اعلام آمادگی بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند جهت ترمیم و بازسازی خانه های مناطق سیل زده استان

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها