خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی قاینات:

بازسازی 65واحد مسکونی در مناطق سیل زده کشور سهم قاینات

مسئول بسیج سازندگی قاینات گفت: سهم خراسان جنوبی برای مرمت و بازسازی مناطق سیل زده کشور 450خانوار است که 65واحد به قاینات ابلاغ شده است و ساخت و مرمت 15واحد خانه مختص بخش نیم بلوک است.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۸۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فخیم زاده مسئول بسیج سازندگی قاینات در جلسه هم اندیشی طرح جهاد همبستگی ملی که  با حضور اقشار مختلف بسیج، ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد، خادمین و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج بخش نیم بلوک  برگزار شد گفت: هدف از طرح جهاد همبستگی ملی استفاده از ظرفیت بسیج و پای کار آوردن ظرفیت های مردمی جهت تامین بخشی از نیازمندی های مردم در مناطق سیل زده کشور است که بیشتر با رویکرد ساخت و ساز منازل مسکونی و تامین اقلام ضروری اجرایی خواهد شد.

 فخیم زاده افزود: در این طرح بسیج با همکاری هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد شهرستان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی جهت ساخت منازل مسکونی در مناطق سیل زده خواهند کرد و امیدواریم بتوانیم آنگونه که شایسته است در این امر خداپسندانه سهیم باشیم و گرهی از مشکلات این عزیزان  باز کنیم.

وی گفت: سهم  خراسان جنوبی برای مرمت و بازسازی مناطق سیل زده کشور 450خانوار است که 65واحد به  قاینات ابلاغ شده است و ساخت و مرمت 15واحد خانه  مختص بخش نیم بلوک است.

 مسئول بسیج سازندگی قاینات ادادمه داد: در این طرح همه باید مشارکت کنند چرا که در این گرمای طاقت فرسای خوزستان هموطنان ما نیازمند همیاری و همکاری تک تک ما هستند و امیدواریم در این زمینه نیز شاهد کمک های خوب مردمی باشیم تا هرچه سریعتر وضعیت در این مناطق ساماندهی شوند.

وی افزود: بسیج و جماعات، هیئت امنای مساجد، خادمین و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج بخش نیم بلوک باید مردم را آگاه واطلاع رسانی کنند ونسبت به ساخت این 15واحد تا پایان سال اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها