سید ساجد یعقوبی
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل:
حجت الاسلام و المسلمین حسنی در مراسم بزرگداشت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) گفت:امام خمینی(ره) با قدرت ایمان پیروز شد
کد خبر: ۹۱۴۵۲۰۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

امام خمینی(ره) با قدرت ایمان پیروز شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام حسنی در مراسم بزرگداشت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) با بیان این مطلب افزود: امام خمینی(ره) ثابت کرد که دین می تواند بهترین ابزار حکومت باشد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در اوج عزت در نهایت سادگی زندگی می کرد، ادامه داد: عظمت امام راحل در همه ابعاد مشخص و بر همگان آشکار بود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: امام خمینی(ره) قبل از اینکه عالم علمی و مذهبی باشد، خودسازی کرده بود و به مرحله ای از نفس رسیده بود که جز خدا، همه را کوچک می دید برای همین در مقابل بدخواهان انقلاب و اسلام خم به ابرو نمی آورد.

حسنی با اشاره به اینکه امام راحل در جهاد اکبر یعنی مبارزه با نفس پیروز شده بود، تصریح کرد: امام راحل یک لحظه خود را گم نکرد و با عمل به تکلیف و اخلاق نیکو مردم را جذب می کرد.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: امام از روز اول تا آخر قیام حتی یک لحظه هم دست به سلاح سرد و گرم نبرد بلکه با قدرت ایمان پیروز شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب قرآنی بود، تشریح کرد: انقلاب اسلامی مقدمه ای برای تشکیل حاکمیت اسلامی در جهان است و باید قدردان این نظام و انقلاب باشیم.

ارسال نظرات