فرمانده سپاه بیله سوار گفت: امروز همه مسئولین نظام باید پیرو حقیقی ولی فقیه باشند تا به وصیت امام (ره) این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد و خون پاک هزاران شهید پایمال نشود، که در آن صورت همه در پیشگاه عدل الهی مسئول و جوابگو خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۰۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
همه مسئولین نظام باید پیرو حقیقی ولایت فقیه باشند/ امام یک رهبر الهی و سیاسی است
سرهنگ پاسدار یوسف اختری در گفتگو با خبرنگار بسیج اردبیل، حضرت امام (ره) را نمونه بی‌بدیلی از رهبر الهی و سیاسی عنوان کرد و اظهار داشت: ایشان با نفس قدسی و الهی خود توانست حکومت الهی و اسلامی را پایه‌گذاری کند که همه انبیاء و اولیاء الهی دنبال آن بودند و آن را الگویی برای همه جوامع انسانی بیان کردند.

وی افزود: امروز همه مسئولین نظام باید پیرو حقیقی ولی فقیه باشند تا به وصیت امام (ره) این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد و خون پاک هزاران شهید پایمال نشود، که در آن صورت همه در پیشگاه عدل الهی مسئول و جوابگو خواهیم بود.

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار بر لزوم انتقال ارزش‌های انقلاب و افکار حضرت امام به نسل جدید کشورمان تاکید کرد و گفت: در این صورت می‌توان تا اندازه زیادی از آسیب دیدن انقلاب اسلامی مقابل گزند‌های مختلف جلوگیری کرد.

وی افزود: اهمیت دادن به وحدت و یکپارچگی امت اسلامی از دستاورد‌های حضور و نقش موثر حضرت امام بود که با این شاخصه توانستند با دشمنان اسلام و کشور مقابله کنند.

اختری اظهار داشت: تلاش برای نمایش ابهت و اقتدار امت اسلامی و برافراشتن پرچم توحید و کلمه الله با پیروی از سیره و رفتار نبوی (ص)؛ و بزرگان دین میسر بوده که امام راحل به خوبی توانستند این امر را محقق و با طاغوتیان و مستکبران مقابله کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بی اثر شدن تحریم‌ها و بی توجهی ملت سربلند ایران به زورگویی‌های مستکبران و التماس کردن ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره بدون شرط با ایران نتیجه هدایت‌ها و رهنمود‌های ارزشمند امام راحل و رهبری معظم انقلاب است؛ شخصیت محوری امام راحل در سال‌های قبل و بعد از انقلاب و سال‌های دشوار دفاع مقدس و ایستادگی در مقابل یاوه گویی‌های مستکبران به اسلام و کشور ابهت و اعتبار بخشید.
ارسال نظرات