خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۴۵۴۱۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی مزگی نژاد معاون سیاسی سابق سپاه انصالرضا استان در جمع مردم خضری دشت بیاض که در مسجد امام حسین"ع" بمناسبت ارتحال امام خمینی برگزار شد درباره شخصیت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) شخصیت یک انسان کامل را دارا بود؛ او که در تمام زوایای وجودی و شخصیتی خود فقط خدا را می‌دید، تنها برای رضایت خداوند متعال کار می‌کرد. معیار تصمیم‌گیری حضرت امام (ره) در مقابل تمام امور دنیایی تنها رضایت خداوند بود و تنها برای رضایت حق‌تعالی سعی و تلاش می‌فرمود.


وی بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با اتکا به قدرت لایزال الهی و مردم‌محوری از سال 1342 نهضت اسلامی را آغاز کرد و با رهبری حکیمانه این نهضت در سال 1357 توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.


وی اظهار کرد: شجاعت حضرت امام خمینی یکی دیگر از زوایای درخشان شخصیتی این عارف بزرگ بود که در تمام دوران مبارزه و پیروزی انقلاب و دوران جنگ تحمیلی لحظه‌ای خوف به دل خود راه ندادند و آن‌چنان مقتدرانه نظام اسلامی و جنگ را رهبری می‌کردند که تمام ستمکاران و زورگویان جهان را به زانو درآورده بود.


وی تأکید کرد: حضرت امام خمینی در دنیای سیاست نیز مقتدرانه عمل می‌کرد و هیچ‌گاه در برابر قدرت‌های زورگو از در سازش‌کاری وارد نمی‌شد و در جایی که احساس می‌کرد منافع اسلام و مسلمین در خطر است هیچ‌گاه لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد. رحلت حضرت امام خمینی در سال 1368 برای تمام مردم ایران ضربه‌ای بسیار سنگین بود و غم فراق حضرت امام تاکنون نیز حس می‌شودو اندیشه حضرت امام(ره) اندیشه‌ای الهی بود که تنها به رضایت خدا می‌اندیشید.


وی یادآور شد: بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) جامعه اسلامی و جهان اسلام در شوک فراق این رهبر فرزانه بود که حضور حضرت امام خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی از درد فراق حضرت امام کاست و مردم توانستند با پشتوانه مقام معظم رهبری و درایت‌های حکیمانه این رهبر فرزانه مسیر انقلاب اسلامی را ادامه دهند تا ان‌شاءالله این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) بسپارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها