خبرهای داغ:
پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که مسئولان از دشمنان نترسند این هیمنه و فریاد بی پایه دشمنان از سر عجز و ناتوانی است.
کد خبر: ۹۱۴۵۵۱۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار حبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سابق سپاه قم در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد در شهر اسدیه اظهار داشت: امروز جنگ ها جایی است که ما وظیفه داریم به جای شلیک گلوله های آتشین به سمت تانک آمریکایی از زبان و اندیشه خود خرج کنیم و از اسلام، باورهای دینی مردم، اندیشه امام راحل، رهبری، شهدا و عظمت کشورمان دفاع کنیم.


وی عنوان کرد: آمریکایی ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خود را آغاز کردند و در چند سال اخیر هم داعش را راه اندازی کردند و دروغ می گویند که می خواهیم جبهه متحد برخورد با داعش را راه اندازی کنیم، در ده ها صحنه مبارزه که داعشی ها محاصره شدند از طریق هلیکوپتر به آنان آذوقه و تجهیزات نظامی رسانند.

 

وی تشریح کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری جنگی نخواهد شد و مذاکره با آمریکا مثل سم برای ما مضر است. در 30 سال گذشته و زمانی که قطعنامه 598 شورای امنیت را قبول کردیم با آمریکایی در داخل مرزها و خارج از مرزها کشور درگیر بودیم ولی امروز تا بیش از 2 هزار و 500 کیلومتر در داخل مرزهای منافع آمریکایی ها پیش روی کرده ایم.


یادگار هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و به احمقی دشمنان ما جبهه مقاومت اسلامی شکل گرفته است و امروز خون شهدای جبهه مقاومت از کشورهای مختلف از جمله لبنان، یمن، افغانستان، عراق، پاکستان و سوریه در پاسداری از انقلاب اسلامی یقه آمریکایی ها را گرفته است.


سردار احمدی ادامه داد: در صحنه های مختلف دفاع، ترسوها بترسند ولی انقلابیون با افتخار سینه سپر کنند و از دستاوردهای نظام و انقلاب دفاع کنند تا انقلاب ما به دست صاحب اصلی اش برسد.

 

وی ادامه داد: زندگی امام خمینی (ره) احیای مجدد آیات و نصر خداوند متعال بر مسلمین است، آن حضرت با عمل به آیات قرآن کریم زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از ویژگی امام راحل ایستادگی با اقتدار و همانند کوه در برابر دشمنان بود ولی آن حضرت در برابر مشکلات مردم و شهادت برخی رزمندگان منقلب میشد و در برابر احساسات ملت سر تعظیم فرو می آورد.

وی بیان کرد: وظیفه امروز ما مسئولان این است که دست مردم خود ببوسیم تا ناچار نشویم پای متجاوز بر بالین ناموسمان را ببوسیم.


سردار احمدی عنوان کرد: باید دست مخاطب و ارباب رجوع، دست نیازمند، دست شهروند تلاشگر در میدان دامداری و کشاورزی و تولید را ببوسیم تا ناچار نشویم پای متجاوز در کمین نشسته ای را ببوسیم که اگر لحظه ای احساس کند که زمینه حضور او فراهم است عملیات خود را آغاز می کند.


وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که مسئولان از دشمنان نترسند این هیمنه و فریاد بی پایه دشمنان از سر عجز و ناتوانی است.


سردار احمدی گفت: افردی هستند همانند امام راحل که از جنس ما افراد عادی جامعه هستند ولی خداوند آنان را حجت بر ما کرده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز اسلام و آمریکا سینه به سینه هم شده‌اند، افزود: امام خمینی (ره) تخت فرعون های زمان را لرزاند و دل مستضعفان را به نور و امید روشن ساخت.

فرمانده سابق سپاه قم ادامه داد: تنها ستایشی که مورد امام راحل می توان گفت این است که او عبد مخلص و صالح خدا و نجات گر مستضعفان جهان بود.

سردار احمدی اظهار داشت: امام راحل مردی دقیق، حکیم و برخوردار از ذهنیتی بالا بود که قادر به پیش بینی حقایق تاریخ چند سال قبل از وقوع بود.


وی افزود: هنوز اتحاد شوروی قدرتمند بلوک شرق بر سر کار بود که امام نامه ای به گورباچف می نویسد که اگر سر تعظیم در برابر احکام اسلام فرود نیاورید به زودی صدای شکستن استخوان کمونیست را در زباله دان تاریخ خواهید شنید.


سردار احمدی با بیان اینکه ما امروز در میدان جنگ مصاف با آمریکا قرار داریم، افزود: پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار(ع) که شهید عبدالحسین برونسی را از میدان های مین عبور داد، رهبر عزیز ما را در کش و قوس مبارزه با آمریکا از میدان های مبارزه عبور می دهد.


وی عنوان کرد: آمریکایی ها هیچ غلطی نمی توانند، بکنند اگر آمریکایی ها عرضه می داشتند در زمان تسخیر لانه جاسوسی و یا در صحرای طبس اقدامی انجام می دادند تا خفت نکشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها