پیشکسوت بسیجی گفت: اگر بخواهیم راه امام خمینی(ره) را ادامه دهیم باید به مردم و به خصوص جوانان در اداره کشور میدان دهیم.
کد خبر: ۹۱۴۵۵۴۷
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

بیاتانی پیشکسوت بسیجی بازنشسته برق باختر در حاشیه اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: امام اعتقاد و اعتماد صددرصدی به وعده‌های الهی داشت.

وی افزود: در مقابل این تفکر راهبردی امام ایشان بی‌اعتماد به قدرت‌ها و استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای خبیث و جنایتکار بود.

بسیجی بازنشسته برق باختر پیشرفت های حاصل شده در انقلاب را نتیجه اعتماد عموم ملت به قدرت های الهی دانست و گفت: اگر بخواهیم به قدرت های پوچی چون آمریکا و اسرائیل اعتماد کنیم قطعا از راه امام انحراف پیدا کرده ایم.

بیاتانی با اشاره به اینکه امام به جوانان میدان مدیریت میداد بیان داشت: اگر می خواهیم کشور با پیشرفت های روز در حال حرکت باشد باید جوانان را در عرصه های مدیریتی فعال کنیم و تنها از تجربه های افراد سن دار استفاده کنیم.

بسیجی بازنشسته برق باختر اعتماد امام به مردم و نقش مردم در اداره جامعه را از دیگر ویژگی های برجسته امام دانست و افزود: اگر می خواهیم مردم در صحنه های مختلف انقلاب همراه سختی ها باشند باید به آنها اعتماد کنیم و اگر بخواهیم مردم را کنار بگذاریم یعنی امام و مکتب ایشان را کنار زده ایم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات