جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی گفت:بسیاری از پیشرفت های به دست آمده در کشور نتیجه ادامه راه امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۹۱۴۵۵۴۹
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

سرهنگ محسن گلشن زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه اعزام بسیجیان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) درگفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد استکبار ستیزی یک عامل برجسته و روشن دانست و گفت: در واقع روحیه استکبار ستیزی در ملت ایران موجب مقابله با زورگویان جهان است.

وی با بیان اینکه بسیاری از آرزوهای امام، بعد از رحلت امام تحقّق پیدا کرده افزود: استکبار ستیزی عنوانی برجسته و روشن در باب اندیشه سیاسی حضرت امام بود که ملت ایران در طول این چهل سال اخیر استکبار ستیز ترین ملت ها بوده اند.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه خودباوری کشور، خودکفائی کشور، پیشرفت علمی و فنّاوری کشور، پیشرفت سیاسی کشور، توسعه‌ی صفحه‌ی نفوذ کشور و جمهوری اسلامی در منطقه‌ی غرب آسیا نشان دهنده ادامه راه امام بوده گفت: اساسا رمز ماندگاری و بقای انقلاب اسلامی همان راهبرد استکبار ستیزانه ایشان است.

سرهنگ گلشن زاده با تأکید بر اینکه با راهبرد امام توانستیم انقلاب را پیش ببریم بیان داشت: پیروزیِ گفتمان امام و راه امام و روش امام یک وعده الهی است که در حال تحقق است.

وی با بیان اینکه انقلاب امام ما روز‌به‌روز اعتلاء و عظمت بیشتری خواهد یافت گفت: انقلاب اسلامی به یک انحطاط تاریخی چند هزار ساله پایان داد و کشوری که در دوران پهلوی و قاجار بشدّت تحقیر شده  بود و به شدّت عقب مانده بود را در مسیر پیشرفت سریع قرار داد.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: روحیه‌ و باور "ما میتوانیم" را به فضل الهی ادامه خواهیم داد و با اتّکاء به توانایی ها و ظرفیت های داخلی از این پیچ تاریخی گذر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات