خبرهای داغ:
سردار احمدی گفت: عزت این ملت مفت به دست نیامده است . عزت و قدرت ما به برکت قطره قطره خون شهدا به دست آمده است و نگذارید این عزت پشت میزهای مذاکره با خنده های تمسخر آمیز هزینه شود.
کد خبر: ۹۱۴۵۵۷۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار غلامرضا احمدی از پیشکسوتان دفاع مقدس در مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در  امامزاده زید قاین اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما در طول 40 سال گذشته از یک نهال نورسته به درخت ریشه داری تبدیل شده است که در تمام آزمایشات 40 ساله تحمیلی دشمن توانسته است سربلند از میدان خارج شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به رحلت امام (ره) و انتخاب مقام معظم رهبری گفت: امام خمینی(ره) در 10سال زعامت بر انقلاب اسلامی داشتند و با انگشت اشاره ایشان و با درایت خبرگان رهبری نزدیک ترین شخصیت به راه و رسم امام یعنی امام خامنه ای جانشین این معمار کبیر انقلاب شدند.

احمدی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بت های زمان را شکست و باورهای شرک آلود را زدود اضافه کرد: او به همه فهماند که انسان کامل شدن و علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. او به ملتها فهماند که قوی شدن و بندِ اسارت گسستن و پنجه در پنجه قدرتهای جهان افکندن شدنی است.

پیشکسوت دفاع مقدس در ادامه سخنان خود بیان داشت: امام خمینی(ره) نه دولت داشت و نه ارتش و نه رسانه و رادیو و تلویزیون داشت و نه وسیله ارتباطی قوی با مردمش اما با توکل بر خداوند پنجه  در پنجه ابرقدرتها افکند و پیروز شد.

احمدی اضافه کرد: امام خمینی(ره) مردی حکیم و برخوردار از ذهنیت بالا بود که قادر به پیش بینی بسیاری از وقایع تاریخ بود.

 وی با بیان این که قدرت ما از دست بوسی مردم بر می آید گفت: این را امام به ما یاد داده است که با مردم می توانیم در مقابل دشمنان سینه سپر کنیم.

سردار احمدی در ادامه سخنان خود بیان داشت: این روزها عده ای  به دنبال این هستند که اراده مقاومت ملت ما را بشکنند و به قول مقام معظم رهبری جنگی نخواهد شد و پشت میز مذاکره نمی نشینیم و فرمودند جنگ ، جنگ اراده هاست و در این جنگ اراده ما خیلی محکم تر از دشمنان ما است.

وی با اشاره به برخی از رفتارهای امام خمینی(ره) در دیدارهایی که با برخی از مسئولین جهان داشتند گفت: عزت این ملت مفت به دست نیامده است ، عزت و قدرت  ما به برکت قطره قطره خون شهدا به دست آمده است و نگذارید این عزت پشت میزهای مذاکره با خنده های الکی تمسخر آمیز هزینه شود.

احمدی اضافه کرد: مسئولین بدانند که در آزمایش بسیار بزرگ و در حفظ و دفاع از عزت ملت هستند و این روزها فضای بین المللی متاسفانه با بخشی از پاس های داخلی و نامه های وابسته های بریده سیاسی به دشمنان و با بخشی از بی احتیاطی ها در برخی از عرصه ها و نادید گرفتن توصیه ها ی رهبری کار ما به نقطه ای رسیده است که دشمنان برای ما خط و نشان می کشند.

وی اضافه کرد: فشارهایی که طی دو سال اخیر بر مردم ما وارد شده است بخش عمده ای از آن به خاطر بی تدبیری بوده است و الا حدود 20 درصد به تحریم ها بر می گردد.

سردار احمدی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: امروز درخت انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت درختی نیست که با یک کودتا در نوژه بخواهند ریشه اش را در بیاورند.

وی افزود: امروز می خواهند امام ما ، کسی که یک تنه حکومت شاه را برانداخت و 8 سال جنگ را هدایت کرد و بر سینه امریکا زد و عرصه را بر رئیس جمهور امریکا تنگ کرد را در ذهن مردم به فراموشی بسپارند و مردم وجوانان بدانند که رسالت ما سنگین است و نگذارید فرمایشات ولی امر مسلمین زمین بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها