بسیجی حوزه شهید رجائی اراک در گفتگو با بسیج:

امام خمینی(ره) موتور محرک انقلاب بود/ انقلاب اسلامی ذره ای از راه و مکتب امام منحرف نشده است

یک زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: انقلاب اسلامی بدون موتور حرکتی خود به آرمان های بلند و ارزش های والای مدنظر دست نخواهد یافت.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۱۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

2278663_164.jpg (1280×720)

وحید قاسمی بسیجی شرکت کننده در اردوی مرقد مطهر امام خمینی(ره) از حوزه شهید رجائی اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اینکه بنیان گذار جمهوری اسلامی خود فیلسوفی برتر و مفسری حکیم بودند گفت: بینش علمی و سیاسی امام در همان ابتدای حرکت های انقلابی خود مورد تحسین علما و مراجع دینی قرار گرفت و شاگردان و فضلای زیادی در مکتب ایشان پروش یافتند.

زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره) با بیان اینکه دشمن تبلیغ می‌كند كه با رفتن امام خمینی(ره)، دوران‌ امام‌ و راه ایشان تمام تمام شده افزود: دشمن به دنبال نا امید کردن مردم ایران است و این حرف دشمن خلاف می باشد چراکه در طول سی سال رهبری های امام خامنه ای همواره راه و مکتب امام مورد تأکید و راهبرد ایشان بوده است.

قاسمی با تأکید بر اینکه راه امام از قله های بلندی بود که به ملت ایران ارزانی داده شده است گفت: امروز می بینیم تمام ملت های دنیا از امام و راه امام سخن می گویند و این نشان دهنده این است که امام به عنوان نماد انقلاب اسلامی در جهان شناخته شده است.

وی امام خمینی(ره) و مکتب نورانی ایشان را به عنوان موتور قدرتمند و محرک انقلاب دانست و افزود: انقلاب اسلامی بدون موتور حرکتی خود به آرمان های بلند و ارزش های والای مدنظر دست نخواهد یافت.

زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) پیرو راستین مکتب امیرالمومنین(ع) بود گفت: تقارن ایام شهادت امیرالمومنین(ع) با مناسبت های خرداد انسان را یاد پیروی های صادق و راستین امام خمینی(ره) از امیرالمومنین(ع) می اندازد و اینها مایه افتخار و عزت ملت ایران است.

قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: توجه به این شباهت های مکتب ها برای شناخت راه درست انسان بسیار مفید است و ملت ایران باید همواره این شباهت ها را در آینده مورد توجه خود قرار دهد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار